Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Har inte Tomten sagt att han även skulle dyka upp den 25e…God förmiddag KS-vänner! Hoppas att alla har en fantastisk julafton. Idag är det sista dagen i KS Adventskalender och ikväll presenteras adventskalenderns sista vinnare. Och ikväll blir det tryck i lutfisken kan jag lova!
Det blir old school idag, back to basics, det innebär att dagens vinnare högtidligt kommer att dras ur dagens klocka-tråden!
Ikväll, vid pass 21:30, kommer vinnaren att presenteras…
Nu kör vi! Må detta bli den nästa julaftonen någon av oss någonsin haft.
God jul!![]()
God förmiddag KS-vänner! Hoppas att alla har en fantastisk julafton. Idag är det sista dagen i KS Adventskalender och ikväll presenteras adventskalenderns sista vinnare. Och ikväll blir det tryck i lutfisken kan jag lova!
Det blir old school idag, back to basics, det innebär att dagens vinnare högtidligt kommer att dras ur dagens klocka-tråden!
God jul!![]()
Har inte Tomten sagt att han även skulle dyka upp den 25e…
Periodare som man är i julstöket så missar man stora saker här inne.Haha @roosterman du har vunnit min paketlek ikväll, du har nåt i brevlådan till veckan
Vi kan väl lika gärna köra #1800 också då vi nått dit!
@bag du har vunnit nåt av mig, oklart just nu vad, men nåt!
Jag tänkte - resten!Varför förväntade jag mig att ikväll skulle vi få 10 vinnare minst?
Smart att passa på nu när hoppet lever.God jul! Innan kvällens dragning nackar tuppar o lämnar även den kupaste hand tom, så hyllas den som hyllas bör! @KS Tomten ska ha stort tack för årets bästa tråd och väldigt trevligt initiativMen en tråd är inget utan dess marodörer så till er alla i tråden. Skål!
![]()
Jahaaaaaa, den dagen jag inte är med på banan dååååå kommer brattepriserna fram!Vinnare lucka #23
Lång dags färd mot natt mina vänner! Men nu är det dags! Det är winning-tajm för fem glada KS’are!
Men vi börjar som vanligt med att berätta om priserna som idag kommer från våra vänner på Jarl Sandin i Göteborg!
![]()
Från höger till vänster så har vi: en Green-markör från Omega, två Omega-pennor, ett läder-tray från Omega och ett paket med keps och tote-bag från Breitling.
Stort tack till Jarl Sandin för de fina priserna!
Och nu är det dags att berätta vilka som vunnit…vem som vunnit vad blir en överraskning.
Kvällens vinnare är…..
@Staafen
@atmosfarsvetare
@Cuban8
@Datzun
@ajvar
Stort grattis!
Skicka ett PM till mig, KS Tomten, så löser vi det praktiska.
Det här var bara en warm up. Imorgon är det julafton. Och då mina vänner, då plockar vi fram den stora julkanonen!![]()
Mina grannar hatar mig redan........Smart att passa på nu när hoppet lever.
Kanonkul grej @KS Tomten det tackar vi för!
efter 21.00 hatar vi tomten igen.
GOD JUL
God förmiddag KS-vänner! Hoppas att alla har en fantastisk julafton. Idag är det sista dagen i KS Adventskalender och ikväll presenteras adventskalenderns sista vinnare. Och ikväll blir det tryck i lutfisken kan jag lova!
God jul!![]()
Och jag som trodde att jag skulle slippa bli besviken efter idag…Det kommer jag, KS Tomten, mycket riktigt att göra. Jag kommer att vara med er hela julen, ända fram till trettonhelgen!
Blir tyvärr ingen lutfisk här.. Blir sne bara jag ser den. Tycker att smaken är helt skev och saknar balans. Den ligger liksom inte i våg med det andra på julbordet.
![]()
Och jag som trodde att jag skulle slippa bli besviken efter idag…
Mina grannar hatar mig redan........
![]()
Du söker bara på ett ord och gif. Ex ”santa gif” välj gif och spara i bilder och lägg sedan med den i inlägget.Ändå väldigt smakfull dekoration
Saknar fortfarande det tekniska kunskapen att ladda upp sådan däringa korta färgfilmer som alla postar, spelar ni dessutom in dom själva är ni MAGISKA.
god jul på eder.
Alternativt kika på tenor.com , den funkar braDu söker bara på ett ord och gif. Ex ”santa gif” välj gif och spara i bilder och lägg sedan med den i inlägget.
Du söker bara på ett ord och gif. Ex ”santa gif” välj gif och spara i bilder och lägg sedan med den i inlägget.
![]()
Alternativt kika på tenor.com , den funkar bra![]()
HahaNi får det att låta så enkelt ni 00-talare![]()