• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

KS Adventskalender

Status
Ej öppen för ytterligare svar.
40E094CF-111C-4FE7-8FB4-6E987A6D4867.gif
 
Vinnare lucka #23

Lång dags färd mot natt mina vänner! Men nu är det dags! Det är winning-tajm för fem glada KS’are!

Men vi börjar som vanligt med att berätta om priserna som idag kommer från våra vänner på Jarl Sandin i Göteborg!

25D7E210-0867-467D-AB12-B3C22C971A4D.jpeg


Från höger till vänster så har vi: en Green-markör från Omega, två Omega-pennor, ett läder-tray från Omega och ett paket med keps och tote-bag från Breitling.

Stort tack till Jarl Sandin för de fina priserna!

Och nu är det dags att berätta vilka som vunnit…vem som vunnit vad blir en överraskning.

Kvällens vinnare är…..

@Staafen
@atmosfarsvetare
@Cuban8
@Datzun
@ajvar

Stort grattis!

Skicka ett PM till mig, KS Tomten, så löser vi det praktiska.

Det här var bara en warm up. Imorgon är det julafton. Och då mina vänner, då plockar vi fram den stora julkanonen! 🎅
Grattis och välkommen in i vinnarcirkeln....... ✌️
@Staafen @atmosfarsvetare @Cuban8 @Datzun @ajvar
 
Vinnare lucka #23

Lång dags färd mot natt mina vänner! Men nu är det dags! Det är winning-tajm för fem glada KS’are!

Men vi börjar som vanligt med att berätta om priserna som idag kommer från våra vänner på Jarl Sandin i Göteborg!

25D7E210-0867-467D-AB12-B3C22C971A4D.jpeg


Från höger till vänster så har vi: en Green-markör från Omega, två Omega-pennor, ett läder-tray från Omega och ett paket med keps och tote-bag från Breitling.

Stort tack till Jarl Sandin för de fina priserna!

Och nu är det dags att berätta vilka som vunnit…vem som vunnit vad blir en överraskning.

Kvällens vinnare är…..

@Staafen
@atmosfarsvetare
@Cuban8
@Datzun
@ajvar

Stort grattis!

Skicka ett PM till mig, KS Tomten, så löser vi det praktiska.

Det här var bara en warm up. Imorgon är det julafton. Och då mina vänner, då plockar vi fram den stora julkanonen! 🎅
Vilka priser!!! Stort grattis hela gänget! Vi andra- you know the drill
1671834263277.gif
 
Vinnare lucka #23

Lång dags färd mot natt mina vänner! Men nu är det dags! Det är winning-tajm för fem glada KS’are!

Men vi börjar som vanligt med att berätta om priserna som idag kommer från våra vänner på Jarl Sandin i Göteborg!

25D7E210-0867-467D-AB12-B3C22C971A4D.jpeg


Från höger till vänster så har vi: en Green-markör från Omega, två Omega-pennor, ett läder-tray från Omega och ett paket med keps och tote-bag från Breitling.

Stort tack till Jarl Sandin för de fina priserna!

Och nu är det dags att berätta vilka som vunnit…vem som vunnit vad blir en överraskning.

Kvällens vinnare är…..

@Staafen
@atmosfarsvetare
@Cuban8
@Datzun
@ajvar

Stort grattis!

Skicka ett PM till mig, KS Tomten, så löser vi det praktiska.

Det här var bara en warm up. Imorgon är det julafton. Och då mina vänner, då plockar vi fram den stora julkanonen! 🎅


Nu fick du äntligen lämna losergänget @Staafen, grattis!
 
Grattis till vinnarna! 🥳
Har nog inte rimmat så mycket någonsin som i denna tråd så vet inte om jag har fler rim att komma med. Eller...
Simsalabim - och vips fick jag till ännu ett rim!
 
Senast ändrad:
Status
Ej öppen för ytterligare svar.
Tillbaka
Topp