• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

KS bjuder in till GTG i GBG 24/10

hans

Petrus Kenicius
Ni som uttryckt intresse för att vara med och fått PM om GTG'n, glöm inte att svara på detta.
 

hans

Petrus Kenicius
Nu är det snart dags för GTG. Söndag den 21 oktober är sista dagen att bekräfta sin anmälan till mig. Alla som står på listan i förstaposten har fått ett PM som skall besvaras för att anmälan ska vara bekräftad.
 

Aurum

Harsh but fair
2-Faktor
Nördarna i GBG är för klent byggda... Får väl köra öppet nästa gång med Spence som säkerhet.
 

David

Bödeln
Stängt funkar bra för mig, men dessvärre vet jag oftast inte förrän tidigast dagen innan vilken ort jag kommer att befinna mig på, så bindande anmälan måste ske väsentligt senare om jag ska kunna delta.
 

David

Bödeln
David skrev:
Stängt funkar bra för mig, men dessvärre vet jag oftast inte förrän tidigast dagen innan vilken ort jag kommer att befinna mig på, så bindande anmälan måste ske väsentligt senare om jag ska kunna delta.

Och nu visar det sig att jag kommer att vara i Göteborg senare ikväll. Blir det barhäng eller liknande efter maten som man skulle kunna dyka upp på? :)
 

hans

Petrus Kenicius
Som det hemliga sällskap KSGTGiGBG är så finns inga bilder. Men jag kan dock avslöja att vår invigningsritual förflyt utan missöden.

Stort tack till alla som slöt upp!
 

Denke

Brännström
Moderator
Pledge Member
2-Faktor
Kom igen nu!

NÅN sorts rapport kräver vi!

Vilka var där? Hur många hade röda byxor? Åt ni skaldjur? Kom någon i båt? Blev någon pepparsprejad? Några skandaler? :mrgreen:
 

vonhall

Rolex
Hade med mig kameran men glömde helt av att använda den. Men en bild fick jag i alla fall tagit :eek: Annars så var tanken att jag både skulle filmat och fotat med den för att ge er en bra rapport!
Jeje här kommer bilden:

IMG_0194.jpg


Ps. Hans: Dödskallen är skickad ;)


Vill även tacka för en otroligt trevlig kväll!
 

Ricrob

Patek
vonhall skrev:
Hade med mig kameran men glömde helt av att använda den. Men en bild fick jag i alla fall tagit :eek: Annars så var tanken att jag både skulle filmat och fotat med den för att ge er en bra rapport!
Jeje här kommer bilden:



Ps. Hans: Dödskallen är skickad ;)


Vill även tacka för en otroligt trevlig kväll!
Sådärja! Då hände det iaf, och det ser dessutom riktigt trevligt ut! En samlingsbild och "vem är vem?" skulle sitta fint också!
 
Topp