• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

KS bjuder in till GTG i GBG 24/10

Ministern

Founder
2-Faktor
Sedan tycker jag att en förutsättning för att ha en GTG är att man postar en gruppbild här. Snålt och oangagerat kan jag tycka! ;)
 
B

Borttagen

Guest
Tack alla som deltog i gårdagens GTG här på framsidan! Det är bara så gôtt o träffa likasinnade!
Efter en bira i baren på ett av stans trevligaste matställen kunde totalt 11 klockfreakar förflytta sig till ett ett avskilt rum för mat o klocksnack. Maten bestod för egen del av en riktigt god räkmacka, vad annars, tillsammans med ett glas vitt vin.
Under hela middagssittningen korsade diverse olika klockor över bordet. Vilka pärlor en del av er har! För mig var det kul o få se en Day/Date med koralltavla!! Den var vass! Häftig var också Plo-Profen som grannen hade svårt att slita sig från...
Efter maten gavs alla chansen att presentera sig o sitt klockintresse. Många roliga anekdoter o skratt samt även en del intressant information spred mellan deltagarna.
Tyvärr var jag personligen tvungen att lämna vid 21.30-tiden men jag kan lova er att då var stämningen hög, riktigt hög!!
Tacka alla än en gång och på återseende! :D :D
Beklagar missen med bilder men det är nog faktiskt mest ett bevis på hur trevligt vi hade! :lol:
 
Topp