• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

KS-bladet #107 (2015, vecka 47-50)

yonsson

Kikuchiyo
Moderator
Pledge Member
2-Faktor
107_zpseynzcpf6.jpg

utvik_zpsbc6jhj3d.jpg

5snabba_zpsvufsvioe.jpg

Veckans notiser

Veckans huvudrubrik
Myspys med Niklas Arvid


Veckans utvik @Chrisse

5 Snabba med @NiklasArvid

Tidigare nummer av KS-bladet

Prenumeranter
(Skriv i tråden att du vill prenumerera. Evig prenumeration kostar 10kr till BCF, betala först, skriv därefter)
@jabla @StrawberryFields @Bojke @maxmol @Camo00 @SimonML @Icaras @A.Gold @Laurentius @Scaramanga @Nexus @JayJay @P-A @gruby @Jonulf @Emil @Galaxy @Zed @Schmitza @Christoffer @KalleKnuda @Jonaz @theargonaut @Mr.Chang @Compiss @B1884 @Omen @Weberg @Sputniq @hublot @Hebbe @Sullstrom @Chrisse @TheSnowEater @HeliDive @Cyklisten @_jonte @Enherre @Carlton @Bodén @Anti-Chris @Dykarsjuk @Kson @paradis @Bauuer @Credde @Denke @Jacob @garfield @Päronkapitalist @Rockenfeller @Bender @John R @Skuggkastare @Khaleesi @mrMyagi @MBx @Frele @Billierudeboy @tim.stockholm @toftich @frere @meo_swe @limbotimbo @4cie @Palenkovich @MaxEngstrom @Björklund
 
Senast ändrad:

Selvedge

Rolex
Tankevurpan är väl inte en av mina bästa stunder i livet......men jag har lärt mig något och hoppas att någon annan gjort det också! Och bidragit till ett och annat garv förhoppningsvis...
Fick ju iallafall en första plats.....

Det är ju inte alla som bidragit med en episk post!

Hoppas jag är välkommen tillbaka?
 
Topp