• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

KS Förenade Studenter - En tråd för alla oss som pluggar

grodslukarenx

Patek
2-Faktor
Försöker väcka liv i denna. Någon som har erfarenhet av det här med reserv? Blivit 43 respektive 36 på Lund och Uppsala. Meriten ligger 0,39 över förra årets andra urval på Lund, Uppsala något sämre. Är man körd eller finns det nån chans?
Är det Jurren du sökt? Välkommen isåfall! Ska själv påbörja ett mastersprogram till hösten, förlänger juristprogrammet med en termin. :D

Oj, miss av mig - såg att det var EK som gällde i ett senare inlägg.
 

Lindrothh

Cartier
Är det Jurren du sökt? Välkommen isåfall! Ska själv påbörja ett mastersprogram till hösten, förlänger juristprogrammet med en termin. :D

Oj, miss av mig - såg att det var EK som gällde i ett senare inlägg.
Ingen fara, lite sugen på att läsa UJIK:en parallell nu under hösten då jag vart lite nyfiken på juridiken men valet föll på EK till slut.:)
 

Bergaren

Panerai
2-Faktor
BC90C7C7-1212-4F81-BEB0-2CCBB86BB5B5.jpeg

Tentapluggar
 

Valborg

KS Explorers Club
2-Faktor
Bumpar den här tråden inför höstterminen. Jag börjar läsa vid SU, har vi några andra (blivande) SU-studenter på forumet? Kanske är @luet och/eller @Kojan kvar? Vore kul med lite klocksnack på campus!
 

MaziK

Rolex
2-Faktor
Jag avundas er, var en kul tid.
Umgås med folk som vill lära sig, den speciella känslan och att man själv lär sig en hel del.

Kan inte riktigt säga det fullt ut gällande arbetslivet
 
Topp