• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

KS-fest 2016

Affe

Una vida loca
2-Faktor
För att gå på årets första GTG! Kommer även att gå till Kaplans Auktioner, finns några intressanta objekt där tyckte jag. Kanske fanns fler från forumet som ska dit, hör gärna av er så syns vi där. Uppdatering kommer rullande under dagen.

Nu så, nu är klockrullen packad från cheepo63 packad och klar.
DSC_5298.JPG


En av klockorna som får följa med.
DSC_5283.JPG


Reseklockan får bli denna Feta Dam.
DSC_5307.JPG
 

JohnDoe

Rolex
Låter skoj, får se om jag har tid att komma förbi kaplans idag. Har lite smått att hämta ut från torsdagen. Vi får väl ha en grön onepiece som hemligt kännetecken. Eller så kör jag AW only. Garanterat den enda där som gör det.
 

Savagear114

Rolex
2-Faktor
Tack! Så kul det går att ha med en buss full av Leksands supporters som skall ner till Stockholm för att kolla matchen Mora-Leksand i Globen! Jävla patrask, hoppas dom förlorar, skulle smaka birde Namn, Nam, nu vill vi bara att gulsvart ska börja vinna också.
Håll hårt i klockorna!

Johansson som kapten nu så vi får hoppas det tänder laget!
 

Taxman

Rolex
2-Faktor
Får vi följa färden till Stockholm också? :) Annars ses vi ikväll, vilket ska bli riktigt roligt!

By the way, tur att det är lördag idag så att du får äta och dricka vad du vill! ;) :p
 

Affe

Una vida loca
2-Faktor
Får vi följa färden till Stockholm också? :) Annars ses vi ikväll, vilket ska bli riktigt roligt!

By the way, tur att det är lördag idag så att du får äta och dricka vad du vill! ;) :p


He,he, just do it, ska bli kul att träffas mannen, kanon att det är lördag, vi får se hur det blir med drickandet :D:nailbiting::cigar:
 

Tuktuk

Patek
2-Faktor
För att gå på årets första GTG! Kommer även att gå till Kaplans Auktioner, finns några intressanta objekt där tyckte jag. Kanske fanns fler från forumet som ska dit, hör gärna av er så syns vi där. Uppdatering kommer rullande under dagen.

Nu så, nu är klockrullen packad från cheepo63 packad och klar.
DSC_5298.JPG


En av klockorna som får följa med.
DSC_5283.JPG


Reseklockan får bli denna Feta Dam.
DSC_5307.JPG
Ta'r lugnt i storstan Affe. Kan vara skitfarligt där. Men skitroligt också :D. Ha så kul!
 

Chuck

Patek
2-Faktor
För att gå på årets första GTG! Kommer även att gå till Kaplans Auktioner, finns några intressanta objekt där tyckte jag. Kanske fanns fler från forumet som ska dit, hör gärna av er så syns vi där. Uppdatering kommer rullande under dagen.

Nu så, nu är klockrullen packad från cheepo63 packad och klar.
DSC_5298.JPG


En av klockorna som får följa med.
DSC_5283.JPG


Reseklockan får bli denna Feta Dam.
DSC_5307.JPG
Kör försiktigt affe!
 

Jimpa

Panerai
Screenshot_2016-01-09-10-47-35.png
haha ;-) tänkte på dig igår när jag såg PAN! Smee har något Af sjödahlskt över sig hehe! Episk dag för er idag! Följer era bilder hemifrån, ha så kul :)
 

Torsten

Vacheron
2-Faktor
Tack! Så kul det går att ha med en buss full av Leksands supporters som skall ner till Stockholm för att kolla matchen Mora-Leksand i Globen! Jävla patrask, hoppas dom förlorar, skulle smaka birde Namn, Nam, nu vill vi bara att gulsvart ska börja vinna också.
Hoppas det blir lugnt. DIF spelar kl 16 på Hovet och 8.094 Djurgårdare kommer att komma ut ungefär när dalmasarna ska in på Globen :confused:
 
Topp