- Pris
- 56000
- Returpolicy
- JA! Om det skulle visa sig att det är något fel på klockan! Men då står köparen för frakten!
- Bilder Skickat
- Ja
Denna sköna pjäs, får alldeles för lite handledstid, så därför så ger jag någon annan chansen att ge klockan den handledstid den förtjänar. Sätter priset till 56k inkl, värdefrakt!
Köpt av mig från England 6 juli 2017. Är riktigt förvånad själv att jag köpte den, ni som har hängt här på forumet ett tag, vet ju att jag är ett fullsets nörd, men denna gången kunde jag inte låta bli, klockan tog andan ur mig, så denna kommer utan tillbehör förutom den servicebox klockan ligger i. Klockan har inte använts mycket av mig, men såklart så har det tillkommit små repor/hairlines på klockan då det är oundvikligt när man använder den, dock så finns det inga djupare jack/repor etc.
Det finns servicehistorik, servicen gjordes runt första kvartalet 2017 hos Breitling, detta finns det kvitto på!
Till denna så är bältspännet i 18k på ett oanvänt originalläder från Breitling!
Fakta/Specificationer
Modell; Colt SuperOcean
Urverk; Britling Caliber 17.
Rörelse/Uppvridning; Automatisk.
Gångreserv; 42 timmar.
Komplikationer; Datum.
Vibrations/hr. & jeweling; 28.800 v.p.h, 25 jewels.
Boettmaterial; 18K gulguld. .
Armband; Läder.
Lås; Bältspänne i 18K.
Vattentät; 1000m/3280 feet.
Krona; Screw-locked, two gaskets.
Boett; Skruvad
Insert; Roterande
Glas; Safirglas
Diameter; 41.50.
Tjocklek; 14.90.
Vikt; 135 gr med lädret.
Mått luggar; 20mm.
För er som vill veta lite mer om klockan så kan ni klicka på länken nedan, så kommer ni till min paketöppning!
https://klocksnack.se/threads/paketöppning-18k-guld-dykare-med-sina-1000m-i-vattentäthet.76051/
Har försökt att ta så rättvisa bilder som möjligt!
Har ni några frågor angående klockan så svarar jag gärna på dom!
Mvh // Affe
Köpt av mig från England 6 juli 2017. Är riktigt förvånad själv att jag köpte den, ni som har hängt här på forumet ett tag, vet ju att jag är ett fullsets nörd, men denna gången kunde jag inte låta bli, klockan tog andan ur mig, så denna kommer utan tillbehör förutom den servicebox klockan ligger i. Klockan har inte använts mycket av mig, men såklart så har det tillkommit små repor/hairlines på klockan då det är oundvikligt när man använder den, dock så finns det inga djupare jack/repor etc.
Det finns servicehistorik, servicen gjordes runt första kvartalet 2017 hos Breitling, detta finns det kvitto på!
Till denna så är bältspännet i 18k på ett oanvänt originalläder från Breitling!
Fakta/Specificationer
Modell; Colt SuperOcean
Urverk; Britling Caliber 17.
Rörelse/Uppvridning; Automatisk.
Gångreserv; 42 timmar.
Komplikationer; Datum.
Vibrations/hr. & jeweling; 28.800 v.p.h, 25 jewels.
Boettmaterial; 18K gulguld. .
Armband; Läder.
Lås; Bältspänne i 18K.
Vattentät; 1000m/3280 feet.
Krona; Screw-locked, two gaskets.
Boett; Skruvad
Insert; Roterande
Glas; Safirglas
Diameter; 41.50.
Tjocklek; 14.90.
Vikt; 135 gr med lädret.
Mått luggar; 20mm.
För er som vill veta lite mer om klockan så kan ni klicka på länken nedan, så kommer ni till min paketöppning!
https://klocksnack.se/threads/paketöppning-18k-guld-dykare-med-sina-1000m-i-vattentäthet.76051/
Har försökt att ta så rättvisa bilder som möjligt!
Har ni några frågor angående klockan så svarar jag gärna på dom!
Mvh // Affe