• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

KS Glada Bakficka

Status
Ej öppen för ytterligare svar.

Staafen

Hombre murciélago
2-Faktor
Låter som en trevlig idé. Gärna som ”dagens klocka” tråden för att undvika utsvävande diskussioner.
Låter väl som en kanonide´ :)
Jag som inte fattar bättre och mer gillar när något ser snyggt ut hellre än om "rätt" band sitter på "rätt" klocka.
Va fasen, blir det snyggt så blir det👍
Sen är jag ju inte så insatt i just dom klockorna som inte får ha vissa band 😁
Finns väl en tråd typ ”Fel band till klockan” fast du vill ju gå motsatt håll. Kör!

Ps. Undvik dykare och läder 😉
KÖÖÖÖÖÖÖR! 🙂
KLart du ska köra på det! För att skoja till det lite extra tycker jag du ska införa "söndagsbyte" (eller annan dag utom lördagar) i tråden. Dvs så folk kan byta band med varandra, utan att ange summor såklart (ta resten i pm alltså)
Kööör!
Vad roligt att ni gillar idén! Tanken var från början en "dagens klocka och band-tråd" men tror att detkan vara bra att bredda lite så att man kan tipsa varandra om tillverkare, återförsäljare och annat. Men fokus ska ligga på bilder med olika kombinationer av band.
 

roosterman

G-shock
2-Faktor
Vad roligt att ni gillar idén! Tanken var från början en "dagens klocka och band-tråd" men tror att detkan vara bra att bredda lite så att man kan tipsa varandra om tillverkare, återförsäljare och annat. Men fokus ska ligga på bilder med olika kombinationer av band.
do-it-come-on.gif
 

OddD

Panerai
2-Faktor
PS. Undvik att googla läderdykare på jobbdatorn.. DS. 😬

Blev ju nyfiken och en ljusblå o finer konstig mask dök upp.



lockable-quality-pu-leather-diver-mask-gimp.jpg
 

Back

Vacheron
2-Faktor

roosterman

G-shock
2-Faktor

Staafen

Hombre murciélago
2-Faktor
Nu får ni en chans @Staafen @Jox

Antingen inget gnäll på moderatorer och det arbete som de lägger ner här eller så kan ni söka er bort från KS.

Är riktigt less på er ton.

Det är ju inte så att jag ofta gnäller på moderatorerna men ok, jag ska inte nämna dem. Jag har för övrigt erbjudit mig att vara moderator och det erbjudandet kvarstår.

giphy.gif
 

Staafen

Hombre murciélago
2-Faktor
Och du tror att du förbättrar den möjligheten genom att gnälla på de som är?
Om du ser det så tar jag tillbaka mitt erbjudande om att vara moderator. Det är inte mitt livs mål att vara moderator på Klocksnack utan ett erbjudande till er som driver forumet för underlätta ert jobb.

Vi kan fortsätta denna diskussion på PM eller så kan du ju ringa, du har kanske mitt nummer kvar. 👍🏼
 

hook

Prince Philip
Forumpersonal
Owner of KS
Pledge Member
2-Faktor
 
Status
Ej öppen för ytterligare svar.
Topp