Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
W´t är felvänt bara..
Idag var det mycket jobb och sedan fotbollsträning med dottern.Men där är du ju Har du slitit dig från pållarna nu?
Tränar bara du och dottern?!Idag var det mycket jobb och sedan fotbollsträning med dottern.
Fattar inte riktigt vad du menar men det är ett lag och de tränar ihop haha.Tränar bara du och dottern?!
Du vet väl att det är 11 spelare i varje lag…
Jag får lite rysningar av fotboll...Tränar bara du och dottern?!
Du vet väl att det är 11 spelare i varje lag…
Jag får lite rysningar av fotboll...
Varje gång dom ska igång i sparka boll på fotbollsplanen 100m hemifrån så MÅSTE dom tydligen spela nån "peppande" dödslängtanmusik i sitt megafon-PA-system... Och när dom väl börjar spela så ska det skrikas värre än om någon håller på att fastna i en köttkvarn.. För jäklar vad ömtåliga dom verkar vara
De värsta svordomar jag har hört har varit den gång vi hamnade i Djurgårdsklacken när Djurgården mötte AIKJag får lite rysningar av fotboll...
Varje gång dom ska igång i sparka boll på fotbollsplanen 100m hemifrån så MÅSTE dom tydligen spela nån "peppande" dödslängtanmusik i sitt megafon-PA-system... Och när dom väl börjar spela så ska det skrikas värre än om någon håller på att fastna i en köttkvarn.. För jäklar vad ömtåliga dom verkar vara
Bor ju inte såå långt ifrån Kycklinggrytan där det fantastiska (om man ska tro dom som tror dom vet) KFF har sin lekplats..De värsta svordomar jag har hört har varit den gång vi hamnade i Djurgårdsklacken när Djurgården mötte AIK
ALLT var domarens fel
NedförsfotbollAppropå fussball
Den där varianten på fasta situationer borde vara tillåtenÅ en till
All musik och komedi är egentligen bara en remix på dåtidens musik och komediHumorn var så mycket bättre förr. Allt var bättre förr!
Ontligen Änsdag
KFF är grymma. Heter klacken fortfarande kånkelberries?Bor ju inte såå långt ifrån Kycklinggrytan där det fantastiska (om man ska tro dom som tror dom vet) KFF har sin lekplats..
Det enda som eventuellt kan vara bra där är att MAX har rätt god milkshake
Inte anaste bleking faktisktKFF är grymma. Heter klacken fortfarande kånkelberries?
Var många år sedan jag bodde där...
Inte anaste bleking faktiskt
Låter som en trevlig idé. Gärna som ”dagens klocka” tråden för att undvika utsvävande diskussioner.Jag skulle vilja bolla en eventuell trådstart med er. Jag funderar på att starta "Den mysiga bandbytartråden" där man kan posta bilder på olika kombinationer av klocka och band eller länk, rekommendera varandra olika band eller företag m.m. eller bara posta dagens kombo.
Tror ni att detta skulle uppskattas?
Låter väl som en kanonide´Jag skulle vilja bolla en eventuell trådstart med er. Jag funderar på att starta "Den mysiga bandbytartråden" där man kan posta bilder på olika kombinationer av klocka och band eller länk, rekommendera varandra olika band eller företag m.m. eller bara posta dagens kombo.
Finns väl en tråd typ ”Fel band till klockan” fast du vill ju gå motsatt håll. Kör!Jag skulle vilja bolla en eventuell trådstart med er. Jag funderar på att starta "Den mysiga bandbytartråden" där man kan posta bilder på olika kombinationer av klocka och band eller länk, rekommendera varandra olika band eller företag m.m. eller bara posta dagens kombo.
KÖÖÖÖÖÖÖR!Jag skulle vilja bolla en eventuell trådstart med er. Jag funderar på att starta "Den mysiga bandbytartråden" där man kan posta bilder på olika kombinationer av klocka och band eller länk, rekommendera varandra olika band eller företag m.m. eller bara posta dagens kombo.
KLart du ska köra på det! För att skoja till det lite extra tycker jag du ska införa "söndagsbyte" (eller annan dag utom lördagar) i tråden. Dvs så folk kan byta band med varandra, utan att ange summor såklart (ta resten i pm alltså)Jag skulle vilja bolla en eventuell trådstart med er. Jag funderar på att starta "Den mysiga bandbytartråden" där man kan posta bilder på olika kombinationer av klocka och band eller länk, rekommendera varandra olika band eller företag m.m. eller bara posta dagens kombo.