• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

/Hook & Leben

KS Glada Bakficka

Status
Ej öppen för ytterligare svar.
Tänkte att den gifen skulle locka fram @Staafen ... Men det verkar inte funkat :(
Den där @Staafen brukar gå igång på det mesta
D1EACC6A-C550-4172-87E6-AD74ECB7567A.gif

Tränar bara du och dottern?!
Du vet väl att det är 11 spelare i varje lag…
Jag får lite rysningar av fotboll...😬
Varje gång dom ska igång i sparka boll på fotbollsplanen 100m hemifrån så MÅSTE dom tydligen spela nån "peppande" dödslängtanmusik i sitt megafon-PA-system...😖 Och när dom väl börjar spela så ska det skrikas värre än om någon håller på att fastna i en köttkvarn.. För jäklar vad ömtåliga dom verkar vara😳

Varje gång dom ska igång i sparka boll på fotbollsplanen 100m hemifrån så MÅSTE dom tydligen spela nån "peppande" dödslängtanmusik i sitt megafon-PA-system...😖 Och när dom väl börjar spela så ska det skrikas värre än om någon håller på att fastna i en köttkvarn.. För jäklar vad ömtåliga dom verkar vara😳
😄

De värsta svordomar jag har hört har varit den gång vi hamnade i Djurgårdsklacken när Djurgården mötte AIK
ALLT var domarens fel 🤔

Jag skulle vilja bolla en eventuell trådstart med er. Jag funderar på att starta "Den mysiga bandbytartråden" där man kan posta bilder på olika kombinationer av klocka och band eller länk, rekommendera varandra olika band eller företag m.m. eller bara posta dagens kombo.

Tror ni att detta skulle uppskattas?

Jag skulle vilja bolla en eventuell trådstart med er. Jag funderar på att starta "Den mysiga bandbytartråden" där man kan posta bilder på olika kombinationer av klocka och band eller länk, rekommendera varandra olika band eller företag m.m. eller bara posta dagens kombo.

Låter som en trevlig idé. Gärna som ”dagens klocka” tråden för att undvika utsvävande diskussioner.

Låter väl som en kanonide´ :)
Jag som inte fattar bättre och mer gillar när något ser snyggt ut hellre än om "rätt" band sitter på "rätt" klocka.
Va fasen, blir det snyggt så blir det👍
Sen är jag ju inte så insatt i just dom klockorna som inte får ha vissa band 😁

Finns väl en tråd typ ”Fel band till klockan” fast du vill ju gå motsatt håll. Kör!

Ps. Undvik dykare och läder 😉

KLart du ska köra på det! För att skoja till det lite extra tycker jag du ska införa "söndagsbyte" (eller annan dag utom lördagar) i tråden. Dvs så folk kan byta band med varandra, utan att ange summor såklart (ta resten i pm alltså)
Kööör!

Status
Ej öppen för ytterligare svar.
Tillbaka
Topp