• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

/Hook & Leben

KS Glada Bakficka

Status
Ej öppen för ytterligare svar.
Så, han uppmuntrar dig att lära dig hur man och varför man gör sig av med sin man..? 😱
Nu börjar tankarna snurra på högvarv
Är det så att @roosterman egentligen är en butchig hon 🤔 Varför skulle hen annars uppmuntra en kvinna, I detta fall @Roosterwife (är du VERKLIGEN kvinna 🤯) , att lära sig döda män..?
Slutsats måste således vara att mannen är en butch av rödstrumpigaste sort!

Nu börjar tankarna snurra på högvarv
Är det så att @roosterman egentligen är en butchig hon 🤔 Varför skulle hen annars uppmuntra en kvinna, I detta fall @Roosterwife (är du VERKLIGEN kvinna 🤯) , att lära sig döda män..?
Slutsats måste således vara att mannen är en butch av rödstrumpigaste sort!
Kan ju iofs erkänna att det är grymt smidigt att vara lesbisk i mitt fall, eftersom jag älskar @Roosterwife 😁

D6D2D26B-3D49-416A-9CA7-DD24E050CCA4.jpeg

Till @roosterman 's försvar så är det nog fler som går commando under klänningen än i kalsonger, dessutom så syns ju inga underklädeskanter igenom om man nu inte har några på sig.

@Roosterwife har han inte en egen handväska så du får ha dina ifred.

En neonrosa föreslår jag, rymmer det mesta och man känner igen den.

16313815468543753997070658584257.jpg

Status
Ej öppen för ytterligare svar.
Tillbaka
Topp