Roosterwife
Basic
Och det var inte mitt förslag att vi skulle se denOm ni vill ha ett bra fruparanoia-TV-serietips så ska ni se "Why women kill"
Helt wonderlovely !!!
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Och det var inte mitt förslag att vi skulle se denOm ni vill ha ett bra fruparanoia-TV-serietips så ska ni se "Why women kill"
Helt wonderlovely !!!
Så, han uppmuntrar dig att lära dig hur man och varför man gör sig av med sin man..?Och det var inte mitt förslag att vi skulle se den
Nu börjar tankarna snurra på högvarvSå, han uppmuntrar dig att lära dig hur man och varför man gör sig av med sin man..?
Men Gessle är ju inte från SmålandÄr det inte flickorna på TV2….?
Herr P Gessle hävdar att så är fallet
Kan ju iofs erkänna att det är grymt smidigt att vara lesbisk i mitt fall, eftersom jag älskar @RoosterwifeNu börjar tankarna snurra på högvarv
Är det så att @roosterman egentligen är en butchig hon Varför skulle hen annars uppmuntra en kvinna, I detta fall @Roosterwife (är du VERKLIGEN kvinna ) , att lära sig döda män..?
Slutsats måste således vara att mannen är en butch av rödstrumpigaste sort!
Passa dig innan jag nitar dig med handväskan förresten!!Jag tolkar tystnaden som bevis nog...
Men va f-n, låt bli min handväskaPassa dig innan jag nitar dig med handväskan förresten!!
Låter som det är dax att sätta lås på underklädeslådan oxåMen va f-n, låt bli min handväska
Redan gjortLåter som det är dax att sätta lås på underklädeslådan oxå
Klart du föredrar låorna utan låsRedan gjort
Föredrar utan
Nu dags för ett nytt avsnitt
Bjuder på denKlart du föredrar låorna utan lås
Förstår såklart att du pratar commando, men målet var öppet
Nu börjar tankarna snurra på högvarv
Är det så att @roosterman egentligen är en butchig hon Varför skulle hen annars uppmuntra en kvinna, I detta fall @Roosterwife (är du VERKLIGEN kvinna ) , att lära sig döda män..?
Slutsats måste således vara att mannen är en butch av rödstrumpigaste sort!
Samma breddgrader. Räknas inte det?Men Gessle är ju inte från Småland
Då är vi två
Passar utmärkt till hans chockrosa G-schokTill @roosterman 's försvar så är det nog fler som går commando under klänningen än i kalsonger, dessutom så syns ju inga underklädeskanter igenom om man nu inte har några på sig.
@Roosterwife har han inte en egen handväska så du får ha dina ifred.
En neonrosa föreslår jag, rymmer det mesta och man känner igen den.
Passar utmärkt till hans chockrosa G-schok
Tänkte att den gifen skulle locka fram @Staafen ... Men det verkar inte funkat
Roosterhen
Men där är du ju Har du slitit dig från pållarna nu?Roosterhen