Va fan, ni gör inte erat jobb ordentligt. Nu låg den där jäkla parfymtråden överst igen, men inte lägre ...![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Va fan, ni gör inte erat jobb ordentligt. Nu låg den där jäkla parfymtråden överst igen, men inte lägre ...![]()
Jag blir på riktigt arg varje gång jag tänker på Postnord.
Fullt förståeligt!Jag blir på riktigt arg varje gång jag tänker på Postnord.![]()
Jag blir på riktigt arg varje gång jag tänker på Postnord.![]()
Inte för mig alltså utan för Postnord!Bara att bita i det sura och...
![]()
Inte för mig alltså utan för Postnord!
Hon i rosa fick nog sitt paket från Postnord jädrans snabbt. Hon var ju så glad!
Och nu avbryter vi för nyheter.
Onsdag, let's roll!
![]()
Det blir nåt lätt för mig. Är inte sugen på att gå med nåt äckel på armen en gång till...När får vi börja uppsnacka OWG 2022 förresten?Jag har planer! Tänkte göra det i alla fall liiiiite mer utmaning än Orient Kamasu nästa år
![]()
Fegis!!!Det blir nåt lätt för mig. Är inte sugen på att gå med nåt äckel på armen en gång till...![]()
God morgon, förresten
![]()
Jag förstår det för med 6 trafikljus på ett par km av E22 genom Sörping så kan allt som lugnar ner de som eventuellt stannar vara till hjälp...Söderköpings kommunchef har gjort ett statement gällande det senaste kommunala inköpet
![]()
Denna terror måste upphöra!
![]()
Vänta bara till imorgon...
Vänta bara till imorgon...
Intressant att de stoppar den efter att den är lanserad. Varför la de till den i systemet från början..?Tom systemet modererar...![]()
Ölnamnet blev för mycket för Systembolaget - Beernews
Systembolaget har stoppat Skellefteå Bryggeris öl Kitty Butthole efter klagomål från kunder på namnet. Detta trots att Systembolaget redan hade godkänt det.www.beernews.se
![]()