Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Jag ska skriva ett längre inlägg om mitt ärende men det är verkligen katastrof och jag har skällt ut dem ett antal gånger nu. Kommer nog anmäla ärendet till nästa instans vad det nu är.
Posten är full med inkompetenta plusjobbare. Sjukt dålig service![]()
Jag ska skriva ett längre inlägg om mitt ärende men det är verkligen katastrof och jag har skällt ut dem ett antal gånger nu. Kommer nog anmäla ärendet till nästa instans vad det nu är.
Såååååjaaa! Var har du hållit hus?
Hahahahahahahahahaha!
Är väl exakt ”give them hell” och ”burn them all” som är Postnords motto...?!Start
Post- och telestyrelsen (PTS) är den myndighet som bevakar områdena elektronisk kommunikation och post i Sverige.www.pts.se
Saknade brev eller klagomål inom postområdet
Anmälan av saknade brev sker enklast via formuläret i vår e-tjänst. Frågor om saknade brev via telefon hanteras 9.00 - 11.00 måndag till fredag.
Klagomål inom postområdet lämnas i första hand via e-post till [email protected]. Klagomål och frågor via telefon hanteras mellan 9.00 och 11.00 på tisdagar och torsdagar.
![]()
![]()
Jag har precis kommit underfund med vad fler borde göra. Supa på vardagskvällar som jag![]()
Måste ju bara fråga... Hur kommer det sig att du hamnade på Island?Jag har precis kommit underfund med vad fler borde göra. Supa på vardagskvällar som jag![]()
Classified infoMåste ju bara fråga... Hur kommer det sig att du hamnade på Island?![]()
Det är ju inte som att man flyttar till tex Öland eller Gotland.
Trevligt ställe faktiskt!Classified info
Vi behöver din hjälp här!Va fan, ni gör inte erat jobb ordentligt. Nu låg den där jäkla parfymtråden överst igen, men inte lägre ...![]()