• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

/Hook & Leben

KS Glada Bakficka

Status
Ej öppen för ytterligare svar.
58FFBC3F-F3EB-466C-B741-FE7E47CE04CA.gif

Jag ska skriva ett längre inlägg om mitt ärende men det är verkligen katastrof och jag har skällt ut dem ett antal gånger nu. Kommer nog anmäla ärendet till nästa instans vad det nu är.

Saknade brev eller klagomål inom postområdet​

Anmälan av saknade brev sker enklast via formuläret i vår e-tjänst. Frågor om saknade brev via telefon hanteras 9.00 - 11.00 måndag till fredag.

Klagomål inom postområdet lämnas i första hand via e-post till [email protected]. Klagomål och frågor via telefon hanteras mellan 9.00 och 11.00 på tisdagar och torsdagar.

giphy (1).gif

original.gif

Saknade brev eller klagomål inom postområdet​

Anmälan av saknade brev sker enklast via formuläret i vår e-tjänst. Frågor om saknade brev via telefon hanteras 9.00 - 11.00 måndag till fredag.

Klagomål inom postområdet lämnas i första hand via e-post till [email protected]. Klagomål och frågor via telefon hanteras mellan 9.00 och 11.00 på tisdagar och torsdagar.

giphy (1).gif

original.gif
Är väl exakt ”give them hell” och ”burn them all” som är Postnords motto...?!

Status
Ej öppen för ytterligare svar.
Tillbaka
Topp