Den där blev mys favoriten! TackDåså! Skönt.
till dem.
![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Den där blev mys favoriten! TackDåså! Skönt.
till dem.
![]()
Jag vill vara hon med gul keps!Vilket tvillingpar satsar vi på?
![]()
![]()
![]()
Jag vill vara hon med gul keps!![]()
Toppen. Dottern brukar alltid rösta på att jag ska ha något rosa på mig så då blir hon gladJag vill vara hon med gul keps!![]()
Rosa är manligt! Klart du ska något rosa bandToppen. Dottern brukar alltid rösta på att jag ska ha något rosa på mig så då blir hon glad
Surfade klockband igår.
Hon satt bredvid och kollade.
”Rosa!” ropade hon när ett rosa gummi dök upp. Måste kanske köpa...
Inget snack! Klart du ska ha rosaToppen. Dottern brukar alltid rösta på att jag ska ha något rosa på mig så då blir hon glad
Surfade klockband igår.
Hon satt bredvid och kollade.
”Rosa!” ropade hon när ett rosa gummi dök upp. Måste kanske köpa...
Sommarplåga!Kan bli beställning på detta...
![]()
Kan bli beställning på detta...
![]()
(ja det är mitt, vadådå)
![]()
![]()
Ja, folk har blivit avrättade för mindre så det är klart man är lite paranoid...eller?
Mer Agne och Svullo till folket!Snart är det sommar!
Verkligen! Vilken duo det var. Svullos tidiga klipp är så bra.Mer Agne och Svullo till folket!
Humor när den är som bäst! Herr Dubois var ett geniVerkligen! Vilken duo det var. Svullos tidiga klipp är så bra.
Det var han verkligen!Humor när den är som bäst! Herr Dubois var ett geni
KING BOB, KING BOB, KING BOB!!!!!!!!!Man kan se det som såhär: förr i tiden så valde Kungar rosa till sina "eleganta" utstyrslar då rosa är en mer dominant färg än t.ex. ljusblå.
Mao så kan man hävda att rosa är en färg som hör till Kungen och bör därmed förknippas till pojkar, medan ljusblå (som idag anses vara pojkfärg) bör då höra till flickor.
Vi behöver inte starta en diskussion vilket som är det mer dominanta könet för alla vet att när man väl gift sig så går man konstant runt i ljusblå färger......
I min egen bok så får man ha vad man vill
![]()
Byggare Bob?KING BOB, KING BOB, KING BOB!!!!!!!!!![]()
Sommar,,, det är vår nu, ska snart upp till stugan och fixa i skogen lite.Snart är det sommar!
Alltså man blir en smula nostalgiskSommar,,, det är vår nu, ska snart upp till stugan och fixa i skogen lite.
Jag älskar det där klippet!Sommar,,, det är vår nu, ska snart upp till stugan och fixa i skogen lite.
Ja man blir ju verkligen det och det går inte att sluta titta om man börjar.Alltså man blir en smula nostalgiskRoligast när han improviserade tycker jag
Håller helt med, finns många guldkorn på jutuben märkte jag precis. Lika bra nu som dåJa man blir ju verkligen det och det går inte att sluta titta om man börjar.
Byggare Bob?
![]()
Bra tryck i den där lilla bilen!Denna är ju sjukt bra med!