Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Oh la laJag är kär!
![]()
![]()
Hahahaha!Oh la la
I brist på passande Günther gif får du denna stamp of approval istället
Samt en video såklart
Oh la la
I brist på passande Günther gif får du denna stamp of approval istället
Samt en video såklart
Right back at ya, sweetieIt’s Friday bitches!
Stänger jobbveckan:
![]()
Du ska få henne att köpa fler klockor så att det blir en utmaning för henne att hålla sig till en (vilket hon gör nu)?Nice, min flickvän som kör Apple Watch har blivit inspirerad av mig, hon fick precis hem en Swatch! Måste smida planer för att få med henne på OWGM -22![]()
Precis så tänkte jagDu ska få henne att köpa fler klockor så att det blir en utmaning för henne att hålla sig till en (vilket hon gör nu)?![]()
Har kanskje sett han i gamle dager på SVT. Tror kanskje han var med i noe som heter "Herbert og Alfred"?
Nä, nu är du inte trovärdig ditt gamla fjälltrollHar kanskje sett han i gamle dager på SVT. Tror kanskje han var med i noe som heter "Herbert og Alfred"?
Ditt gamla fjälltroll!Nä, nu är du inte trovärdig ditt gamla fjälltroll
![]()
Jag somnade i soffan efter en öl!![]()
...nähä inte det nej, alla hänger i Musses Klubbhus med sina fina ajphones kan jag tro![]()
Impat trä är det nya guldetkänslan när man ska bygga med trall i April
![]()
Jag somnade i soffan efter en öl!![]()
Har min fru skickat den där?
Hon skickade den här till mig. Vetti sjutton vad du hittade på igår, men vilt var detHar min fru skickat den där?![]()
Vi vet nog alla vad som hände med @StaafenHon skickade den här till mig. Vetti sjutton vad du hittade på igår, men vilt var det
![]()