S
Staafen
Guest
Äntligen en tråd för alla glada! ![Smiling face with heart-eyes :heart_eyes: 😍](https://cdn.jsdelivr.net/joypixels/assets/8.0/png/unicode/64/1f60d.png)
![Smiling face with heart-eyes :heart_eyes: 😍](https://cdn.jsdelivr.net/joypixels/assets/8.0/png/unicode/64/1f60d.png)
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
I lifestyle kan ju inte denna tråd anses oberättigad?Har ni fått godkänt från adminz..?![]()
Tack, fick inte gifen att funka
Ironi är väl ett stödord i våra diskussioner?I lifestyle kan ju inte denna tråd anses oberättigad?
Tråden om allt och inget, man kan ju aldrig bli OT, det enda jag inte vill se är rena otrevligheter, om det inte är i humorns tecken (rå men hjärtlig humor) då såklart![]()
Har Povel Ramel haft hår?Rob ser bra konstig ut med hår
Samma med Hyland, Povel, Aschberg och Kojak.
Jag vet inteHar Povel Ramel haft hår?![]()
Hittade!Jag vet inte
Man får föreställa sig det bara...
Bara om det är Fox med kashimaSlänger in en klockbild mixat med MTB i det hela.
Det var nån som sa att om man står i ett färgval och orange finns, ska orange alltid väljas. Beredd att hålla med. Blev bra med nya handtag.
![]()
Äsch! Blå och orange är ju komplementfärger. Sitter som en yxa i smalbenet som nån i G-shocktråden skrevBara om det är Fox med kashima![]()
Är en cykel verkligen glad i en bakficka? Tycker själv det är skitjobbigt att cykla och fick lite ångest faktiskt. Läs reglerna?Slänger in en klockbild mixat med MTB i det hela.
Det var nån som sa att om man står i ett färgval och orange finns, ska orange alltid väljas. Beredd att hålla med. Blev bra med nya handtag.
![]()
Bara jobbigt i uppförsbackarna om man nu är intresserad av sånna dumheter, fast det kan man råda bot på med Lift! Ren glädje utförs dockÄr en cykel verkligen glad i en bakficka? Tycker själv det är skitjobbigt att cykla och fick lite ångest faktiskt. Läs reglerna?![]()
Troligtvis för att han alltid drömt om att bli kvinnaMen han skrattar!
![]()
Grymt imponerande!På bilden (som jag själv tagit) poserar den här glade engelsmannen som tro det eller ej, cyklade runt hela Island sommaren 2018. Enastående bedrift tycker jag
![]()
Wow, coolt!På bilden (som jag själv tagit) poserar den här glade engelsmannen som tro det eller ej, cyklade runt hela Island sommaren 2018. Enastående bedrift tycker jag
![]()
Vi hjälpte ju iaf owgfailtråden att komma upp litet i antal sidor. Får väl se det så...Är det här vi är "hemma" nu alltså? Vem är admin för Lifestyle, ha ha?
Vi hjälpte ju iaf owgfailtråden att komma upp litet i antal sidor. Får väl se det så...Är det här vi är "hemma" nu alltså? Vem är admin för Lifestyle, ha ha?