Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Ta ut ROT-bidrag är också stöldSkatt är stöld
Kallas skatteåterbäringTa ut ROT-bidrag är också stöld
Folk som vill förstöra vår härliga stämningVart kommer den här skatt-diskussionen ifrån?
Nog för att skatt som går till rätt saker är bra. Men. Saker som gör livet lite extra gött att leva. De flesta tänker nog in på skatt då.Vart kommer den här skatt-diskussionen ifrån?
Snälla släpp skattedebatten nu så inte trollen får som de vill.
Tråden ska endast fyllas av kärlek och mys
.... och ibland Butman....
![]()
Själv har jag ingen ro att cyklaRo känns inte lika farligt som att cykla, såvida man inte ror på en cykel
Jag uppSkattar digSnälla släpp skattedebatten nu så inte trollen får som de vill.
![]()
AvgåJag uppSkattar dig![]()
Han ser ut att ta det me ro iallafallSjälv har jag ingen ro att cykla.
Är det Brummelisa eller Brumma ?Vad är det här för tråd, ska vi posta på våra bakfickor? Isåfall bidrar jag med dagens bakficka
Okej det var önsketänkande... Här kommer dagens bakficka![]()
![]()
Om jag ändå visste, det enda jag vet är att det brukar kunna brumma rätt bra där kring bakfickan... Men det kanske snarare beror på mig och vad jag ätitÄr det Brummelisa eller Brumma ?
Om jag ändå visste, det enda jag vet är att det brukar kunna brumma rätt bra där kring bakfickan... Men det kanske snarare beror på mig och vad jag ätit![]()
Bra letat, det stämmer nogEfter lite googling tippar jag på att det är Brumma.
![]()
-Asshoooole Oooo Mio, ah Sooooodomiaaaa
Batman är rapp. Najs.Snälla släpp skattedebatten nu så inte trollen får som de vill.
![]()
Din egna lilla (s)kattApropå det där att ta det med ro.
Här ser ni ett fullblodsproffs, min katt Lisette
![]()
Batman är rapp. Najs.
Fast vi måste ju ändå respektera utifall diskussionsdeltagarna är skattmasar. Då är det ju skatt som får dem att leva (ingen skatt = ingen lön)