Insamling så att @OddD har råd att sluta jobba och börja stalka NorskanSista torsdagen för i år.
♡♡Katrine Moholt ♡♡
Vem är på?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Insamling så att @OddD har råd att sluta jobba och börja stalka NorskanSista torsdagen för i år.
♡♡Katrine Moholt ♡♡
Har han tagit bägge sprutorna så han får passera gränsen då??Insamling så att @OddD har råd att sluta jobba och börja stalka Norskan
Vem är på?
Smugglar in honom snabbt som fan!Har han tagit bägge sprutorna så han får passera gränsen då??
Viktigt att inte glömma skyddsutrustningen i form av rosa speedos oxåSmugglar in honom snabbt som fan!
Skandinavien kryllar av elsparkcyklar så tar vi en sån så åker han aldrig fast!
Färre kläder = mindre vinddrag och svårare att hålla fast (om man oljar in sig i olivolja)Viktigt att inte glömma skyddsutrustningen i form av rosa speedos oxå
Bra val då bättrar man ju på brännan samtidigtom man oljar in sig i olivolja
Fast Norge har väl ingen sol eller…?Bra val då bättrar man ju på brännan samtidigt
Hmm….. han får vara nära vatten så den reflekterar mot honom. Borde kunna ge en hyfsad brännaFast Norge har väl ingen sol eller…?
BeachtanHmm….. han får vara nära vatten så den reflekterar mot honom. Borde kunna ge en hyfsad bränna
Vaffalls? Vem stör högvakten?Är ju i Stockholm så en klassisk Östtysk brutal nationalromantisk byggnad kommer här.
Vaffalls? Vem stör högvakten?
Det gäller att pinka in sitt revirOm dom blir störda så är det för att någon pinkar..
Vill ju ha en eget pinkerihus, då jag inte har nån egen trädgård eftersom jag bor i lght, så finns det 3 alternativ.
Stugan som ligger i Hudiksvall i lite finare område.
Föräldrarnas trädgård.
Eller förra svärmors trädgård.
Kan även få en shoe om du lägger till ”S”Köp en ny Tesla och få en Hoe (slang i Amerikat för prostituerad) på köpet.
Men den är ju iaf trevlig som hälsar dig välkommen, med ett HEJÄr ju i Stockholm så en klassisk Östtysk brutal nationalromantisk byggnad kommer här.
Sa någon Daniel Helldén?En staty utanför Åhléns på plattan sidan som heter Uppåt.
Liknar mer någon som man försöker trycka ner i ett oljefat för att sen dumpa i skogen eller sjön
Inte jag!!Sa någon Daniel Helldén?
Jag är uppenbarligen inte en "preferred customer".Det ryktas att @Staafen försöker köpa ny klocka utan framgång. Vad är det som händer?
Jag är uppenbarligen inte en "preferred customer".
Den ena jag pratade med hos ADn sa "du får vidga dina vyer". Tänkte direkt att hon menade Tag Heuer, gärna två.Du har ju valt fel märke/modell bara, köp en Panerai i roseguld eller en guldig Hublot så ska du se att du får köpa (dvs betala och se glad ut)
Har förstått efter sommarens vilda diskussioner att klockor i rosé är en styggelse utan dess likeDu har ju valt fel märke/modell bara, köp en Panerai i roseguld eller en guldig Hublot så ska du se att du får köpa (dvs betala och se glad ut)
Vad är det du är ute efter?Den ena jag pratade med hos ADn sa "du får vidga dina vyer". Tänkte direkt att hon menade Tag Heuer, gärna två.