S
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Var ju tvungen att gosa lite med den
Det är klart, du kör ju Saab.
UK!Marie har flyttat till Storbritannien.
Blev Britt-Marie!
UK-Marie låter inte lika bra.
Den där fast utan pixlar kostade mig en månad i Facebook jail vill jag minnas.Kunde ju vart värre följare @Staafen fått iofs
Tur jag inte har Facebook dåDen där fast utan pixlar kostade mig en månad i Facebook jail vill jag minnas.
Det är inget medeltida straff direkt. Man får inte posta inlägg, kommentera, och lajka saker under en period. Om det känns väldigt jobbigt behöver man nog en paus.Tur jag inte har Facebook då
Blev det en sån där " Gå i fängelse - utan att passera Gå" smackbank?
Allvarligt? Finns det ett sådant ”straff”?Det är inget medeltida straff direkt. Man får inte posta inlägg, kommentera, och lajka saker under en period. Om det känns väldigt jobbigt behöver man nog en paus.
Det hade vart nåt annars , att bli uppsatt på FB´s Wall of FYYYYYYY på digDet är inget medeltida straff direkt. Man får inte posta inlägg, kommentera, och lajka saker under en period. Om det känns väldigt jobbigt behöver man nog en paus.
KS Glada Bakficka är för de som dömts i FaceStol / DomBookDet hade vart nåt annars , att bli uppsatt på FB´s Wall of FYYYYYYY på dig
Edit, jag hade nog vart där för jämnan ... Får man inte ha mer humor än så känns det inge kul..
Det är delvis automatiserat, med svartlistade bilder och bildigenkänning för att plocka ner bilder på "farliga" individer och symboler utan några hänsyn till kontext och intention. Den här t ex räknas som en "hyllning" och plockas bort utan mänsklig inblandning.Allvarligt? Finns det ett sådant ”straff”?
Undra om de har en domstol med en jury som tidsbestämmer straffen…
FaceStol
DomBook
Om då Range-rovermannen kostade dig en månad, blir ju min direkt (störda) tanke, vad hade du postat innan???Det är delvis automatiserat, med svartlistade bilder och bildigenkänning för att plocka ner bilder på "farliga" individer och symboler utan några hänsyn till kontext och intention. Den här t ex räknas som en "hyllning" och plockas bort utan mänsklig inblandning.
Det är lite oklart på vilka grunder de farliga individerna hamnar på listan. Jeffrey Dahmer är med på den men inte Mao eller Stalin trots att de hade ihjäl betydligt fler.
Straffets längd beror nog bara på hur många gånger man brutit mot reglerna tidigare. Tror det börjar med ett dygn eller två och blir längre för varje gång.
Är med på hur de tänker. Samtidigt Trist att man inte får ha roligt på FB.Det är delvis automatiserat, med svartlistade bilder och bildigenkänning för att plocka ner bilder på "farliga" individer och symboler utan några hänsyn till kontext och intention. Den här t ex räknas som en "hyllning" och plockas bort utan mänsklig inblandning.
Det är lite oklart på vilka grunder de farliga individerna hamnar på listan. Jeffrey Dahmer är med på den men inte Mao eller Stalin trots att de hade ihjäl betydligt fler.
Straffets längd beror nog bara på hur många gånger man brutit mot reglerna tidigare. Tror det börjar med ett dygn eller två och blir längre för varje gång.
Visar jag det blir jag nog avstängd från KS också och det vore ju jobbigare.Om då Range-rovermannen kostade dig en månad, blir ju min direkt (störda) tanke, vad hade du postat innan???
Äh. Kom igen nu. Det är ju snart helgVisar jag det blir jag nog avstängd från KS också och det vore ju jobbigare.
Du kan alltid be @Imre att lägga upp bild/bilderVisar jag det blir jag nog avstängd från KS också och det vore ju jobbigare.
Vad ska jag nu lägga upp? Immun mot vad? Att bli avstängd? Hmmm tror inte detDu kan alltid be @Imre att lägga upp bild/bilder
Tror han är immun
Den röda superhjälten tål väl allt????Vad ska jag nu lägga upp? Immun mot vad? Att bli avstängd? Hmmm tror inte det
Nu blev jag också nyfiken! Vad har du gjort nu @Imre?Vad ska jag nu lägga upp? Immun mot vad? Att bli avstängd? Hmmm tror inte det
Han har inte gjort något ... ÄNNu blev jag också nyfiken! Vad har du gjort nu @Imre?
Jag vågar inte försöka, la ut en bild på din rumpa och blev inkallad till kopiatorrummet där den stora pekpinnen togs fram. Kan ju säga att det var jobbigt att sitta ner i en veckaDen röda superhjälten tål väl allt????
Så länge inte Yonsson ser det så
Vågade inte sätta @ före, för då hade jag nog blivit placerad i K(S)arantän
Jag är oskyldig…..ett tag tillNu blev jag också nyfiken! Vad har du gjort nu @Imre?
Jag är ganska säker på att han inte gillar mig heller...men det bryr jag mig inte om!Den röda superhjälten tål väl allt????
Så länge inte Yonsson ser det så
Vågade inte sätta @ före, för då hade jag nog blivit placerad i K(S)arantän
@Imre har alltid gjort något.Han har inte gjort något ... ÄN
Jag är alltid oskyldig juuuu@Imre har alltid gjort något.
Jag fick ett sånt där "Nu är det slut med Roosterman på KS"-moment under OWGM när jag påpekade något om en av våra högt ärade ledare/ägareJag är ganska säker på att han inte gillar mig heller...men det bryr jag mig inte om!