Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Haha ball!Jag tycker vi verkligen borde ha en stor julfest i år. Någon gång i december. Alla (nästan) borde få komma. Finns intresse? PS. Festen behöver inte vara i Berlin som nämns i videon.
Don't go there Fantomen... Gå inte å bli bannad nu när du äntligen hittat en nivå som gör att man inte tror du är helt väck!!Jaså, du vill ta upp vendettan igen?
Fantomen räds ingen banning.Don't go there Fantomen... Gå inte å bli bannad nu när du äntligen hittat en nivå som gör att man inte tror du är helt väck!!
Hahahaaaaaaa sjukt kul.
Skyldig dig en öl? Why?Hahahaaaaaaa sjukt kul.
Och för er som inte vet så är Stern en trevlig prick irl. (Jo irl är en förkortning Stern...bland de yngre, googla så vet du osså)
Är julfesten hemma hos dig?
Och du är skyldig mig en öl @Philippe Stern
Jag äger fjantomen.Skyldig dig en öl? Why?
Du äger inte ens kläderna du har på dig på jobbet. Vi meddelar dig var festen är. Lovar. Verkligen. Skit i julklapp. Jag har Swish.Jag äger fjantomen.
Är festen hemma hos dig?
Malmö? Det där var inte ens kul.Hahahaha riktigt kul. Julfest i Malmö ? Malmö brygghus kanske
Går det att swisha nya trikåer till dig...Du äger inte ens kläderna du har på dig på jobbet. Vi meddelar dig var festen är. Lovar. Verkligen. Skit i julklapp. Jag har Swish.
Get a room boysGår det att swisha nya trikåer till dig...
We have oneGet a room boys
Klart vi gör. Fan att jag sålt min Steinhart.Bra jobbat!
Vi kör väl secret santa också, där alla slår in sina klockor, lägger dom i säcken,och sen drar alla ett paket var
Visa lite sportmanship och bidra med en Patek...ger ju oss andra som inte har något ett visst hopp i alla fall!Klart vi gör. Fan att jag sålt min Steinhart.