JohnDoe
Guld
Men det är väl ingen som ska sova på julfesten. Åk ned med ett eftermiddagsflyg och sedan hem dagen efter...Bokat 8.776 platser på "minimum price hostel" i södra Berlin.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Men det är väl ingen som ska sova på julfesten. Åk ned med ett eftermiddagsflyg och sedan hem dagen efter...Bokat 8.776 platser på "minimum price hostel" i södra Berlin.
De har jag faktiskt gjort, vi va 15pers som flögs ner av han som fyllde år (efter att ha varit ute till 5 på en sthlmsklubb) och festade satan och flög hem 15h senare hahaMen det är väl ingen som ska sova på julfesten. Åk ned med ett eftermiddagsflyg och sedan hem dagen efter...
Jag tycker vi verkligen borde ha en stor julfest i år. Någon gång i december. Alla (nästan) borde få komma. Finns intresse? PS. Festen behöver inte vara i Berlin som nämns i videon.
Jag vet. Sjukt lik faktiskt. Men Spencer är också en splitting image.
Då får man väl tacka @yonsson för att han har en bra nyhetsbevakning på KS-bladet så att man inte missar en tråd som denna.Säga vad man vill, men du är jävligt underhållande! Jag tycker synd om de som lagt dig på ignorelistan.
Jag tycker vi verkligen borde ha en stor julfest i år. Någon gång i december. Alla (nästan) borde få komma. Finns intresse? PS. Festen behöver inte vara i Berlin som nämns i videon.
Funderar just nu på om det går att genomföra smidigt och bra. Beror på hur många som verkligen kommet etc. Återkommer i ärendet om ingen annan tar pucken innan.Kommer mer en gärna! Härligt initiativ, men beror lite grann på vart den skall vara nånstans...![]()
Funderar just nu på om det går att genomföra smidigt och bra. Beror på hur många som verkligen kommet etc. Återkommer i ärendet om ingen annan tar pucken innan.