Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Tvärt om, dags för dig att komma ner och vara med på riktigt!Tsss.
Du ska med till Sthlm.
Antar att ”Norr” betyder typ Kiruna, så att det är längre dit än ned till människobyn...Vi tänker en i norr, en i Sthlm, en i Gbg och en i Malmö. Jag och leben ska delta på alla 4a.
@sherwan körTvärt om, dags för dig att komma ner och vara med på riktigt!
Spikat!
Skellefteå är det enda klockmeckat i norrAntar att ”Norr” betyder typ Kiruna, så att det är längre dit än ned till människobyn...![]()
Pfff... ni drömmer i liten skala, planerar KS fest i Thailand
Norr bör vara Skellefteå!Antar att ”Norr” betyder typ Kiruna, så att det är längre dit än ned till människobyn...![]()
Varför det?Och bara inbjudan till premiummedlemmar...!
HahaStockholms GTG är en fin tradition och har varit väl värt resan! Har ingen Breitling, så törs inte GBG.
Det hoppas jag verkligen inte då jag inte är premium!Och bara inbjudan till premiummedlemmar...!
+Varför det?
Och bara inbjudan till premiummedlemmar...!
Boom! Ska bli kul å se hur många vi kan bli100 skallar nådda!
Jag är gärna på om festen är i Stockholm eller Bangkok, pallar inte att åka allt för långt...Pfff... ni drömmer i liten skala, planerar KS fest i Thailand![]()
Bangkok fungerar. I nödfall kan Stockholm också gå bra.Jag är gärna på om festen är i Stockholm eller Bangkok, pallar inte att åka allt för långt...
Om man som Dödlig medlem lyckas närvara vid alla tillfällen får man något pris då?Vi tänker en i norr, en i Sthlm, en i Gbg och en i Malmö. Jag och leben ska delta på alla 4a.
Om man som Dödlig medlem lyckas närvara vid alla tillfällen får man något pris då?![]()
Dags att börja fundera på vilken klocka man ska ha på armen...![]()
Menade vilken klocka på vilken arm.Alla väl?![]()