Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Verkar vara i bra bruksskick. Jag har själv handlat en klocka av den säljaren som jag tyckte skötte affären mkt bra. Om du är Ok med skicket så kör på, kanske priset är lite i överkant i min mening om det inte finns kvitto på service. Men om du vill ha bättre så har du lite is i magen, de dyker upp upp titt som tätt och som sagt 2-3 tusen till så kan du få schysst skick och servad om du har tur.Hehe, lite den uppfattningen jag fått att priset varierar stort beroende på skick. Jag har ögat den på Tradera men försöker få en uppfattning om ifall det är ett bra köp.
Har sålt flera senaste tiden o sett fler andra göra det samma. Mellan 4500-6500 beroende på skick. Fick 4200 för en som behövde medaljong och glasbyte nyligen. Fick 3500 för en riktig risig o 7500 för en riktig riktigt fin servad en.Är bra sugen på en KS och undrar vad ni med lite mer koll skulle säga att ett rimligt pris på en 5626 är idag?
Lycka till, och dela gärna med dig när du hittar någonTack för tips hörrni!
Det var snyggt band till den också!KS45
Gör sig bra till snöväder
Tack, molequin mörkblåDet var snyggt band till den också!
Vad kul att du har kvar den! När man ser den tavlan kan man ju fundera lite på varför man valde att sälja Skämt åsido, kul att du gillar den! Det är en fantastisk klocka.KS 44-2000 från 1966.
Ja den har fått och kommer få stanna. Inte många av mina klockor som får den behandlingen!Vad kul att du har kvar den! När man ser den tavlan kan man ju fundera lite på varför man valde att sälja Skämt åsido, kul att du gillar den! Det är en fantastisk klocka.
Ser riktigt krispig ut5625-7000
Grymt fin Och länken ser väldigt gedigen ut.Icke originalet men ack så fin. Gillar verkligen det monotona uttrycket och för en gång skull så har Seiko lyckats göra en bra länk. Blir väldans blingig om där finns en spotlight nära
Och det blev en till!
Är det denna du vill sälja? Är sugen på en Chronometer men i SS.Dagens igen.
Är det denna du vill sälja? Är sugen på en Chronometer men i SS.