• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

KS-owners club. Troligen den finaste tråden på Kobra Kai.

img_SPB281_XSL00319.png
 
Hehe, lite den uppfattningen jag fått att priset varierar stort beroende på skick. Jag har ögat den på Tradera men försöker få en uppfattning om ifall det är ett bra köp.
Verkar vara i bra bruksskick. Jag har själv handlat en klocka av den säljaren som jag tyckte skötte affären mkt bra. Om du är Ok med skicket så kör på, kanske priset är lite i överkant i min mening om det inte finns kvitto på service. Men om du vill ha bättre så har du lite is i magen, de dyker upp upp titt som tätt och som sagt 2-3 tusen till så kan du få schysst skick och servad om du har tur.
 
Senast ändrad:
Är bra sugen på en KS och undrar vad ni med lite mer koll skulle säga att ett rimligt pris på en 5626 är idag?
Har sålt flera senaste tiden o sett fler andra göra det samma. Mellan 4500-6500 beroende på skick. Fick 4200 för en som behövde medaljong och glasbyte nyligen. Fick 3500 för en riktig risig o 7500 för en riktig riktigt fin servad en.
 
Tillbaka
Topp