Efter dom två senaste årens bottenskrap så är jag inte förvånad alls om det kommer nästa år.Men hej, look at the bright side! Det var åtminstone INTE en clone
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Efter dom två senaste årens bottenskrap så är jag inte förvånad alls om det kommer nästa år.Men hej, look at the bright side! Det var åtminstone INTE en clone
Vi kanske bör utveckla reglerna nästa år, till exempel:
1. Man får INTE återanvända saker som man fick själv förra året. Tyckte du inte om klappen, varför skulle någon annan?
2. Man får INTE skicka något man redan la upp på säljavdelning som "skänkes".
3. Åtminstone 1 nyinförskaffade klapp som stämmer med mottagares profil/historik för ett bestämt minimivärde.
4. Ett personligt lapp skulle uppskattas, men inte reglerat.
Då skulle jag vilja tillägga under punkt 5 att om man skickar en kukstaty, ett foto på kungen (förra året) eller saker som är trasiga så är man rökt när det gäller trevliga saker som Secret santa eller liknande roliga händelser samt stort avsändarporträtt med dumstrut på.
Så tragiskt är det.
Seriöst?
Döm om min förvåning när jag fick paket och det var adresserat hemliga tomten. Har helt förträngt att jag är med så någon paketlös kommer få en försenad klapp. Jag skyller på skilsmässa, fuck my life.
Jahapp. Vad har jag fått då?
En kukstaty, en digital casio, en analog 30mm någonting, svårt att avläsa fabrikatet genom glaset. Tur att hela urverket och tavlan sitter lös i boetten. Kanske kan jag skruva den till en klar del av glaset. Ett Nato som inte passar klockorna samt ett paket med pappersflaggor. God jul tillbaka tomten!
Haha, kul ju
Döm om min förvåning när jag fick paket och det var adresserat hemliga tomten. Har helt förträngt att jag är med så någon paketlös kommer få en försenad klapp. Jag skyller på skilsmässa, fuck my life.
En kukstaty, en digital casio, en analog 30mm någonting, svårt att avläsa fabrikatet genom glaset. Tur att hela urverket och tavlan sitter lös i boetten. Kanske kan jag skruva den till en klar del av glaset. Ett Nato som inte passar klockorna samt ett paket med pappersflaggor. God jul tillbaka tomten!
Kan det vara från samma TOMTE som skickade bilden på knugen till någon, förra julen.
Men hej, look at the bright side! Det var åtminstone INTE en clone
kung ju. Den hade jag lätt använt. Resultatet kan ju bli en uppskattad gåva
Jag var mer än nöjd måste jag säga. Tror den jag skickade till var hyfsat nöjd.Trist att inte alla blir nöjda såklart. Men om alla skulle bli det av 52 deltagare så skulle jag bli mycket förvånad i sanningens namn.
Jag själv och min KS´are vart nöjda iaf så jag verkar ha klarat mig bra i detta lotteri.
Kör nog nästa år oxå.
Ja verkligen garva så jag inte fick luftHaha, kul ju
Helt rätt inställning! God fortsättning på dig!Jag var mer än nöjd måste jag säga. Tror den jag skickade till var hyfsat nöjd.
Kan ju kanske vara svårt för de som inte varit med tidigare att veta vad man ska skicka och till vilket värde.
Men va fan det är ju en kul grej hursomhelst. Gå inte runt och var bittra, se till och vara lika snäll som jag varit, så får ni lika fina klappar som mig nästa år
God fortsättning/ Tomten
Jag har fått mitt och sett mitt öppnas, så jag är gärna på igen. Och tjusningen är ju lite att man inte vet vad som dyker upp, kan jag tycka. Har varit med flera år, och fått lite blandad kompott. Nästa år borde det dock vara obligatoriskt att skicka spårbart.
@Jonaz kan ju iaf skryta med att han fick årets hittills... konstigaste klapp. Ska bli kul att gissa vad han kommer skicka
gvs Den och fotot på knugen är väl givna vandringpokalerjag kom över en kukstaty häromdagen, den kan åka med som bonus....
Året då en fick en "f*ttöppnare" va ändå det sjukaste och mest oklara ever.gvs Den och fotot på knugen är väl givna vandringpokaler
Låter nästan som att det är samma pajas som skickar bottenskrapet varje år. Är inte humorbefriad själv men man får ju välja sina stunder. Synd om mottagarna kan jag tyckas.Året då en fick en "f*ttöppnare" va ändå det sjukaste och mest oklara ever.
Var du en av stackarna som aldrig fick julklapp? Säker på att du förtjänade en då?Vilken dag som helst nu dyker det nog upp!
Uppenbarligen inteVar du en av stackarna som aldrig fick julklapp? Säker på att du förtjänade en då?
Skulle inte syndarna hängas ut? @RasteUppenbarligen inte
Haha, vaf*n! Bra trådbump!Uppenbarligen inte
Är det tomten eller posten som fuckat upp?Vilken dag som helst nu dyker det nog upp!
Haha, vaf*n! Bra trådbump!
Vet ejÄr det tomten eller posten som fuckat upp?
Va fan Har du fått nick till tomten?
Nix! Har försökt få tag i det utan resultat.Va fan Har du fått nick till tomten?