Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Haha nu är allt ute, tog ju en slumpgenerator som strulade till hela skiten så har hållit på ett par timmar nu och dubbelkollat bara så det inte skulle bli fel.
Allt bör vara ute nu, sorry för en halvtimmes försening Har ni inte fått något så PMa mig!
God jul och kör hårt!
Haha vafan. Du skulle pm'at så kunde jag hjälptHaha nu är allt ute, tog ju en slumpgenerator som strulade till hela skiten så har hållit på ett par timmar nu och dubbelkollat bara så det inte skulle bli fel.
Allt bör vara ute nu, sorry för en halvtimmes försening Har ni inte fått något så PMa mig!
God jul och kör hårt!
Nått måste jag väl klara av själv, har ju i princip kört copy + paste på ditt upplägg Men tack för all hjälp, vi blev 54st. Så lite färre än ifjol, då var det runt 75 va? Eller mer?Haha vafan. Du skulle pm'at så kunde jag hjälpt
Hur många blev ni till slut?
Snyggt jobbat, tack för initiativ!Haha nu är allt ute, tog ju en slumpgenerator som strulade till hela skiten så har hållit på ett par timmar nu och dubbelkollat bara så det inte skulle bli fel.
God jul och kör hårt!
Tror det slutade på 90Nått måste jag väl klara av själv, har ju i princip kört copy + paste på ditt upplägg Men tack för all hjälp, vi blev 54st. Så lite färre än ifjol, då var det runt 75 va? Eller mer?
Skicka till någon random som du tidigare gjort affärer med kanskeAtt jag missade detta i år igen... hade ju till och med planerat vad som skulle skickas. Suck...
Damn det gick fort, och jag har inte skickat mitt ännu... måste hitta på något skojDå har min klapp landat
Kommer att öppnas under kvällen, måste bara ta hand om mina faderliga uppgifter innan
Första!Då har min klapp landat
Kommer att öppnas under kvällen, måste bara ta hand om mina faderliga uppgifter innan
Mitt gick iväg idag sjukt spännande att ha det liggande, nu får dottern snart gå och lägga sigDamn det gick fort, och jag har inte skickat mitt ännu... måste hitta på något skoj
Ska bli kul å se vad du fått!
Spännande!Då har min klapp landat
Grymt!Frugan fick ta hand om badandet av avkomman så nu jäklar
Sliter upp paketet och ner med handen, känns som nått band eller två..
En hel hög med väldigt trevliga band..
Men vänta, det finns mer, något hårt inslaget i papper
Öppnar varsamt.. en dinka i år igen, jäklar vad snäll jag måste ha varit
Detta är min klapp och jag är riktigt glad!
Några av banden har stått på inköpslistan så ikväll ska det meckas. Klockan skall få sig ett par bandstift och testas den med
Stort tack min KS Tomte, hoppas att du blir rikligt belönad av din tomte för din generositet
Jäklar vilket paket! Kul att seFrugan fick ta hand om badandet av avkomman så nu jäklar
Sliter upp paketet och ner med handen, känns som nått band eller två..
En hel hög med väldigt trevliga band..
Men vänta, det finns mer, något hårt inslaget i papper
Öppnar varsamt.. en dinka i år igen, jäklar vad snäll jag måste ha varit
Detta är min klapp och jag är riktigt glad!
Några av banden har stått på inköpslistan så ikväll ska det meckas. Klockan skall få sig ett par bandstift och testas den med
Stort tack min KS Tomte, hoppas att du blir rikligt belönad av din tomte för din generositet
Har inte fått något PM alls av dif.Haha nu är allt ute, tog ju en slumpgenerator som strulade till hela skiten så har hållit på ett par timmar nu och dubbelkollat bara så det inte skulle bli fel.
God jul och kör hårt!
Ja jag är tvärnöjdJäklar vilket paket! Kul att se
Nej och jag fick tyvärr inget av dig, har ingen möjlighet att jaga dom som inte skickat mig sin adressHar inte fått något PM alls av dif.
Hur vet jag att jag blivit anmäld?
När du skrivit i tråden att du vill vara med och sedan PM'at mig dina kontaktuppgifter kommer jag att "gilla" din kommentar i tråden som en bekräftelse på att jag sett att du vill vara med samt mottagit din adress.
Jag kommer INTE påminna dig om att du inte har PM'at din adress. Om jag inte gillar ditt inlägg är du inte konfirmerad. Går det några dagar utan att jag gillar ditt inlägg, PM'a igen.
Tror det är många som lägger sina paket på lådan i helgen, inklusive jag!Lite dött här i tråden. Inga som fått sina klappar?
Hehe. Ja förmodligen.Tror det är många som lägger sina paket på lådan i helgen, inklusive jag!
Här hade tomten varit på besök igår när man kom från jobbet, fantastiskt trevligt