Låg längst in i paketetWow, fick du en hund? Söt rackare dessutom
... Scarfen var till honom tror jag..
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Låg längst in i paketetWow, fick du en hund? Söt rackare dessutom
Riktigt najs!Nu har turen kommit till mig!
En styck alkoholfri julmust (det står så på burken!), ett Kinderägg, några tjusiga gummin och en fantastisk Perfekt! Tack så mycket tomten, det var väldigt fint.
Så jäkla cool klocka. Svårt att se i det urusla ljuset men den svarta delen ser lite ut som en LP-skiva.
Sitter som en smäck!
Ja, jäkligt schysst!Riktigt najs!
En skulle ju till och med kunna säga... Perfekt!Riktigt najs!
Får väl bli så Nu sitter jag på span med älgstudsaren.När man sitter och svär som mest under montering av pepparkakshus som faller i bitar så behöver man tröst. Denna gång kom trösten i form av att det ringde på dörren. Ungarna öppnar dörren och ropar dit mig. Tydligen har jag i vanlig ordning beställt något och glömt bort det för det är någon med ett paket. Det visade sig vara Secret Santa som gör hemleverans av julklapp
Veteöl som är så gott
I ett av facken fanns det mer att utforska
Parfymsamples från Sniph och ett snyggt Nato och ett gummi
Stort tack Secret Santa
Sorry @MrRolex you are on your own när det kommer till tomtespanande...
Känns kontraproduktivt på nåt sätt...Får väl bli så Nu sitter jag på span med älgstudsaren.
Får väl bli så Nu sitter jag på span med älgstudsaren.
Tror kanske det blir dålig stämning om du skjuter av en ren eller två redan nu. Det är ju inte ens julafton. Dessutom hinner tomten inte fram till mig, jag väntar fortfarande.Får väl bli så Nu sitter jag på span med älgstudsaren.
Lite halvdåligt maskat på adressen, eller så är det jag som har örnsyn. Vi blir grannar i vår =)Man tackar så mycket kära tomten! Fint värre!
Det är ju tomten jag passar påTror kanske det blir dålig stämning om du skjuter av en ren eller två redan nu. Det är ju inte ens julafton. Dessutom hinner tomten inte fram till mig, jag väntar fortfarande.
Jag börjar också undra om tomten finns eller om han bara råkar veta att jag inte varit så snäll. Det är ju dock några dagar kvar till jul så än lyser hoppets lampa.
Haha ser nu. Dock bara temporär adress men gillar området!Lite halvdåligt maskat på adressen, eller så är det jag som har örnsyn. Vi blir grannar i vår =)
Haha! Stackars tomten kommer aldrig våga sig till ditt område igen. Hur förklarar du det för barnen?Förlåt tomten om jag var hård mot dig. Var så klart PostNord som strulade i vanlig ordning.
Detta ska bli spännande
Jag kommer viga nästkommande år till att bevisa för tomten hur snäll jag egentligen är. Han vet ju hur pressad man är av rådande samhällsklimat och en krävande kärring.Haha! Stackars tomten kommer aldrig våga sig till ditt område igen. Hur förklarar du det för barnen?
Tomten är en förlåtande typJag kommer viga nästkommande år till att bevisa för tomten hur snäll jag egentligen är. Han vet ju hur pressad man är av rådande samhällsklimat och en krävande kärring.