Jag har också skickat till mr @Rooster91 och anmält att min handled är till förfogande. Vilket absolut kul grej!
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Då är du såklart före mig återstår att se vem som får bära draken! SpännandeJag har också skickat till mr @Rooster91 och anmält att min handled är till förfogande. Vilket absolut kul grej!
Absolut inga hard feelingsJag skickar vidare snåldraken till tobb för ni skrev samtidigt men han hade lite mer forumstid o referenser. No hard feelings hissrivaren
Skoj och grattis! Hoppas draken får uppleva en del äventyr med digVilken ära!
Inväntar snåldraken med höga förväntningar! ️
Härligt!Snåldraken har anlänt. In snåldraken we trust
jag har inte massa skoj i pipen närmsta veckorna, men sedan händer det lite balla grejer som draken kan få hänga med på. Vad jag förstår är det inte ovanligt att förvalta denna gyllene tidsmaskin i någon månad eller två. Jag håller er uppdaterade
Jaha kära vänner av the (snål) D! Nu har min tid med denna klocka kommit till sin ända. Jag och draken avslutar vårt samarbete på bästa sätt, nämligen att närvara vid förlossningen av min andra son!
Jaha kära vänner av the (snål) D! Nu har min tid med denna klocka kommit till sin ända. Jag och draken avslutar vårt samarbete på bästa sätt, nämligen att närvara vid förlossningen av min andra son!
Jag emotser era anmälningar avseende övertagande av uppdraget att förvalta snåldraken. Kör samma kriterier som innan, referenser från tunga forummedlemmar krävs om du själv inte är en sådan
För mig helt ok. Draken får vandra vidare. Skickar PMGrattis!
Jag kan ta över snåldraken, dock kan jag lova att klockan får vara med på mer modesta eskapader..
För mig helt ok. Draken får vandra vidare. Skickar PM
Yeeeees! Fan va nice! Spännande 🐿🐿🐿®©Snåldraken™ has arrived! Stay tuned for more updates!
Det var längesedan jag hade Snåldraken på min handled. Hur har det gått med den fina boken? Skrivs det fortfarande i den, så att provinensen kan styrkas genom drakens liv?