Annars kan du skicka den till mig i Övik så kan den få vara med och meka traktor, det har den väl inte gjort förut?Jajamen! Sugen på att testa den?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Annars kan du skicka den till mig i Övik så kan den få vara med och meka traktor, det har den väl inte gjort förut?Jajamen! Sugen på att testa den?
Du kan ju ställa dig på kö! Snåldraken ska snart åka söderut mot nya äventyr.Annars kan du skicka den till mig i Övik så kan den få vara med och meka traktor, det har den väl inte gjort förut?
Kul!Jag är beredd att göra ett försök. Det borde gå med vilja och disciplin.
Ska Draken få en drakvän nu då?Ikväll har vi teamsmöte.
När min sambo såg draken så utbrast hon -va tuff, en sån vill jag ha!
Nej ska hon ha en likadan får hon jaga rätt på en själv och det kommer inte hända. Det finns bara en Snåldrake!Ska Draken få en drakvän nu då?
Tänkte mer så här:Nej ska hon ha en likadan får hon jaga rätt på en själv och det kommer inte hända. Det finns bara en Snåldrake!
Den är inte lika kitschig!Tänkte mer så här:
All heder åt dig om du tar dig igenom hela mars med draken, jag är redan imponerad av din presentationOWGM Dag 12
Det är upp till den som har klockan att hitta en pålitlig forumkamrat att skicka den vidare till. Det kan ju också vara så att man som du gör helt enkelt skriver i tråden att man är intresserad. @Scaramanga har uttryckt intresse så det är dit jag tänker skicka den i början på april, om han fortfarande vill ha den.Detta är en fantastik tråd! Hur hoppar man på?
Gott! Ja jag får bara hoppas jag är värdig då @Scaramanga säg till ifall jag står nes på tur eller om du har någon annan i åtanke istället.Det är upp till den som har klockan att hitta en pålitlig forumkamrat att skicka den vidare till. Det kan ju också vara så att man som du gör helt enkelt skriver i tråden att man är intresserad. @Scaramanga har uttryckt intresse så det är dit jag tänker skicka den i början på april, om han fortfarande vill ha den.
En prestation att vara stolt över, jag trodde faktiskt inte att du skulle klara hela månaden. Bra jobbat!Efter en framgångsrik OWG March med Snåldraken är den nu på väg mot nya äventyr hos @Fredgusta
hämtade denna sköningen igårkväll och wow jag tror denna kommer passa perfekt. Ska på min första längre arbetsresa till Indien direkt efter påsk så kommer strosa runt Bangalores tech hubbar, och kanske ett snabbbesök till Kochi för att få in lite bad, innan jag beger mig tillbaka hem. Hoppas kunna posta många exotiska bilder här på med klockan.
Jag tyckte den fungerade för mina ögon iaf i dagsljus men det är ju inte den tydligaste klockan direkt.Kul att läsa om drakens vidare öden! Den har dock en egenskap som gör att den går bort som klocka för mig. Det är hart när omöjligt att avläsa tiden på den! Hur upplever ni andra det? Är det bara den här gubbens ögon som börjar bli gamla eller?