• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

KS Snåldrake - Den eviga passarounden.

Viskan

Panerai
2-Faktor
Då så! Idag landade snåldraken hemma hos mig. Jag tar över vårdnaden efter @Mikko Luiro . Tack!

Vi får se vad för slags äventyr det blir fråga om, tyvärr är man ju ganska mycket hemma i dessa dagar.

Edit: Anmäld till @owgmarch så den får vara med mig en hel månad(är det tänkt😉)

FFECA857-490C-4691-882C-1069D7B6D19E.jpeg

2D6FE4CB-016A-49FD-B8AD-39EA9C4BE5EA.jpeg

B2BCC31B-B07E-4E8C-9E28-EA21FB14ABD7.jpeg

02DD9D1E-C649-4E2C-A823-1D7DC6D1D1EE.jpeg

519DE523-05F8-4DC7-BB60-7E4FDA354E97.jpeg
 
Senast ändrad:

Viskan

Panerai
2-Faktor
Detta är en fantastik tråd! Hur hoppar man på?
Det är upp till den som har klockan att hitta en pålitlig forumkamrat att skicka den vidare till. Det kan ju också vara så att man som du gör helt enkelt skriver i tråden att man är intresserad. @Scaramanga har uttryckt intresse så det är dit jag tänker skicka den i början på april, om han fortfarande vill ha den.
 

Fredgusta

Panerai
Det är upp till den som har klockan att hitta en pålitlig forumkamrat att skicka den vidare till. Det kan ju också vara så att man som du gör helt enkelt skriver i tråden att man är intresserad. @Scaramanga har uttryckt intresse så det är dit jag tänker skicka den i början på april, om han fortfarande vill ha den.
Gott! Ja jag får bara hoppas jag är värdig då 😁 @Scaramanga säg till ifall jag står nes på tur eller om du har någon annan i åtanke istället. :)
 

Fredgusta

Panerai
IMG_20220412_091828.jpg
hämtade denna sköningen igårkväll och wow jag tror denna kommer passa perfekt. Ska på min första längre arbetsresa till Indien direkt efter påsk så kommer strosa runt Bangalores tech hubbar, och kanske ett snabbbesök till Kochi för att få in lite bad, innan jag beger mig tillbaka hem. Hoppas kunna posta många exotiska bilder här på med klockan.
 

Simoon

Omega
IMG_20220412_091828.jpg
hämtade denna sköningen igårkväll och wow jag tror denna kommer passa perfekt. Ska på min första längre arbetsresa till Indien direkt efter påsk så kommer strosa runt Bangalores tech hubbar, och kanske ett snabbbesök till Kochi för att få in lite bad, innan jag beger mig tillbaka hem. Hoppas kunna posta många exotiska bilder här på med klockan.

Perfekt uppdrag för draken , skall bli kul att se vad du kan få den att uppleva.
 

Mikko Luiro

Audemars
2-Faktor
Kul att läsa om drakens vidare öden! Den har dock en egenskap som gör att den går bort som klocka för mig. Det är hart när omöjligt att avläsa tiden på den! Hur upplever ni andra det? Är det bara den här gubbens ögon som börjar bli gamla eller?
 

Zeddius

Omega
Vilket underbart initiativ, fick mig ett par skratt efter att ha läst drakens påhitt sedan begynnelsen.

Spännande att se vart denna resa är på väg 😁
 
Senast ändrad:

Viskan

Panerai
2-Faktor
Kul att läsa om drakens vidare öden! Den har dock en egenskap som gör att den går bort som klocka för mig. Det är hart när omöjligt att avläsa tiden på den! Hur upplever ni andra det? Är det bara den här gubbens ögon som börjar bli gamla eller?
Jag tyckte den fungerade för mina ögon iaf i dagsljus men det är ju inte den tydligaste klockan direkt.
 
Topp