• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

/Hook & Leben

KS stora Parfymtråd

Jag måste faktiskt säga att det är dagsformen som avgör här! Alla tre är helt fantastiska och i top 10 av Roja’s dofter.

1 är den som är mest rough, uppkäftig och bäst drag i. 2 är som en nedtonad 1 med mer fokus på boozyness och apelsin istället för animaliken. 3 är som en rökig, läderdriven Sweetie Aoud!

En kall, regnig, grådassig kväll som denna erfordrar lite tryck, så fick bli 1:an idag ☺️

Det låter som att du valde rätt doft för dagens regniga Nationaldag 😛🇸🇪
Själv körde jag LV’s - Les Sables Roses som DD och som KD fick det bli Pur Oud. vad ska man säga om dessa. Helt jädra super båda två 😛

Bilagor

• IMG_2958.jpeg
    IMG_2958.jpeg
    693.7 KB · Visningar: 1
Var inne på kicks i Uppsala idag, känslorna var väl typ ”vad gör jag här egentligen?” Frugan kollade på skor och jag stod inte ut av tristessen o tänkte ”nu ska jag lukta lite” 😀 Väldigt trist utbud bara designers, hon som arbetade där tycktes prata med sina privata vänner (lite ungdomsgård där)
Testade en Tom Ford bois pacifique
Den var väl godkänd men inte så unikt o spännande
Det känns som jag hamnat i nån slags återvändsgränd då jag aldrig mer blir överraskad längre känt det mesta , nån som känner igen sig?

Nej faktiskt inte. Av allt mainstream som släpps känner jag det. Men jag hittar nya brands hela tiden och nya dofter.

DD:
Ett av köpen på Polaris-mässan.
För mig doftar den skog, vedeldad brasa, timrad stuga med tjärat tak. Primitiv och helt fantastisk.

Inget jag drar på mig inför ett kundmöte kanske men nu när jag ska röja i trädgården, absolut. Konstigt nog gillar frugan den (hon hatar den med andra ord inte).

IMG_3758.jpeg

Dagens härliga start. Har tidigt flyg till London. Hinner dock till loungen och äter en frukost och beger mig mot passkontrollen. Väl framme inser jag att jag inte har något jävla pass.

Fuck my life. Panik. Gaten ringer: kommer du?

Ett bud senare och nya biljetter - nu sitter jag i loungen igen (!) och kollar parfymbutiker i London. Har imorgon eftermiddag/kväll på mig.

@Sthlm-Nicklas - hittade du något speciellt i butiksväg? Jag tänkte annars köra Harrods vån 6. Lite sugen på RDHP21 och att testa loss på mer Henry Jacques.

Dagens härliga start. Har tidigt flyg till London. Hinner dock till loungen och äter en frukost och beger mig mot passkontrollen. Väl framme inser jag att jag inte har något jävla pass.

Ett bud senare och nya biljetter - nu sitter jag i loungen igen (!) och kollar parfymbutiker i London. Har imorgon eftermiddag/kväll på mig.

@Sthlm-Nicklas - hittade du något speciellt i butiksväg? Jag tänkte annars köra Harrods vån 6. Lite sugen på RDHP21 och att testa loss på mer Henry Jacques.
Våning 6 är allt du behöver broder :)

Les Senteurs i Belgravia!

IMG_2974.jpeg

Jag har äntligen fått ihop hela Louis Vuittons Oud-kollektion, och senast i samlingen är Matière Noire. Helt jädra super är den 😍
Men ärligt talat, så är det ändå Pur Oud som gäller – den är helt magisk! Jacques Cavallier har verkligen gjort något speciellt med den. Folk kanske tycker den luktar skit, men den är utan tvekan min absoluta favorit, och jag är så nöjd med den.
Barnyard 4 Ever 😂

IMG_2974.jpeg

Jag har äntligen fått ihop hela Louis Vuittons Oud-kollektion, och senast i samlingen är Matière Noire. Helt jädra super är den 😍
Men ärligt talat, så är det ändå Pur Oud som gäller – den är helt magisk! Jacques Cavallier har verkligen gjort något speciellt med den. Folk kanske tycker den luktar skit, men den är utan tvekan min absoluta favorit, och jag är så nöjd med den.
Barnyard 4 Ever 😂

Noveau monde är bäst av dem 👀

Tillbaka
Topp