Fixar, skicka din adress så löser jag en leverans.Jag testar gärna!![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Fixar, skicka din adress så löser jag en leverans.Jag testar gärna!![]()
Såja!
Första intrycket: Inte lika offensive som jag var redo på, snarare väldigt rund och charmig. Inte speciellt ”supermanlig”, lutar snarare åt unisex.
I helheten tänker jag på honung + bourbon (en tom sådan flaska som stått i solljus ett tag, eller ett fat kanske?) när jag känner doften. Ingen fekal, eller högt talande oud. Tobak och mossan känner jag inte direkt tyvärr.
Ett gillar/meh vid första test tyvärr, önskade något mer vågat. Som sagt, endast första test - ska köra på den kommande veckan och ser om jag kommer överens med den
![]()
Fick två sample-packs från Jinx också, har således tre dubletter av samples så om ngn längtar efter att dofta Basic Ghalia, Sock Puppets och Cry Wolf kan jag lösa det.
Kanske de bästa namnen på doft någonsin?
Jag testar gärna!![]()
Upptäckte samma sak, duschtvål, schampo, diskmedel och tillslut skrubb med tandkrämBasic ghalia däremot - fy fan. Försökte skrubba skiten. Sitter som berget. Tog åt helvete för mycket. Det här va inte roligt.
Basic ghalia däremot - fy fan. Försökte skrubba skiten. Sitter som berget. Tog åt helvete för mycket. Det här va inte roligt.
Haha, vad pratar vi för noter? Animalisk bajsbomb?Upptäckte samma sak, duschtvål, schampo, diskmedel och tillslut skrubb med tandkräm![]()
Upptäckte samma sak, duschtvål, schampo, diskmedel och tillslut skrubb med tandkräm![]()
Haha, vad pratar vi för noter? Animalisk bajsbomb?
Helt säker på att jag känt den där doften som jag försökte skrubba bort förut men kan inte pinpointa exakt vilken det är jag försökt skrubba av mig med samma frenesi tidigare. Bra var den iaf inte... Men dagen till ära bärs Oud Extrata.Helt sjukt. Skiten sitter fortfarande. Får viffar av det där syntetiska helvetet fortfarande.
Vad menar du? Hade det varit en animalisk bajsbomb hade det ju varit magiskt. Snarare en oud layrat med synteter i massor som skulle få Orto Parisi gröna av avund. Helt obegriplig komposition. Oud:en är i sig inte dålig men parat med resten av skräpet är den direkt hemsk.
Helt säker på att jag känt den där doften som jag försökte skrubba bort förut men kan inte pinpointa exakt vilken det är jag försökt skrubba av mig med samma frenesi tidigare. Bra var den iaf inte... Men dagen till ära bärs Oud Extrata.
What??? Låter inte som någon annan Jinx jag doftat på. Sjukt!Helt sjukt. Skiten sitter fortfarande. Får viffar av det där syntetiska helvetet fortfarande.
Vad menar du? Hade det varit en animalisk bajsbomb hade det ju varit magiskt. Snarare en oud layrat med synteter i massor som skulle få Orto Parisi gröna av avund. Helt obegriplig komposition. Oud:en är i sig inte dålig men parat med resten av skräpet är den direkt hemsk.
What??? Låter inte som någon annan Jinx jag doftat på. Sjukt!
Absolut men där har du ju aldehyderna som spelar en huvudroll och de kommer ju alltid vara syntetiska. Likaså hedione som ”old school” syntet så det funkar ju. Blir ju Chanel 5, 19 samt YSL, Dior & Guerlain från 60-tal över detÄven :
![]()
Innehåller REJÄLT med synteter. Framförallt en massiv mängd hedione. MEN den är så bra gjord att den framstår som naturligare än den är. Måste nästan fråga Arthur vad fanken han stoppad i Basic Ghalia.
Absolut men där har du ju aldehyderna som spelar en huvudroll och de kommer ju alltid vara syntetiska. Likaså hedione som ”old school” syntet så det funkar ju. Blir ju Chanel 5, 19 samt YSL, Dior & Guerlain från 60-tal över det
Ska bli spännande att testa den där sen![]()
”built around molecules reminiscent of ambrocenide — to dominate.”Då blir det köp! Äntligen är longevity fixad!
Benägen att instämma. Hittills i resan är denna så nära en signaturdoft som jag har kommit.Finns ingen doft jag tycker är så mycker @S.L som denna, tror jag. Håller du med?
Benägen att instämma. Hittills i resan är denna så nära en signaturdoft som jag har kommit.
Ska förresten försöka hämta ut paketet från dig senare idag. Då blir det två till Darren Alan dofter till samlingen.![]()