• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

/Hook & Leben

KS stora Parfymtråd

DD:
0F866E55-7D73-4728-B86C-4239676291AA.jpeg

Hur är munstycket på din spray? Samtliga av mina 3 HJ är klappkassa och läcker lika mycket runt vid sprayern som den mängd som faktiskt appliceras på huden. Så vaskar 50% vid varje användning känns det som 😅😁
Kan inte påminna mig om att jag noterat något läckage faktiskt. Men mtp hur billiga dessa är så fattar man ju att de måste gena lite i kurvorna… 🙄

Är på Sardinien och gör lite utflykter till småstäder runt smaragdkusten. Sardinien är otroligt vackert med magiskt stränder men helt usla städer (så här långt). Inga vettiga piazzas. Inga fina barockbyggnader. Inte ens gubbar på ljugarbänkar.

Jag kanske är förstörd av Puglia och Sicilia men herregud va tråkiga städer såhär långt. Uppenbart att man blivit förslöad av naturens skönhet.

Nåväl, gårdagens stad var inget undantag. Nuoro. Största staden i området runt Baunei (här ligger bland annat världens bästa strand, Cala goloritze). I Nuoro fanns precis som de andra städerna vi besökt typ ingenting. En gå-gata utan charm. Den obligatoriska Max & Co affären och nån trött sneakersbutik.

Men, märkligt nog i en stad helt utan utbud fanns en rätt ball parfymbutik.

De hade bl.a hela Grittis utbud, spirit of dubai, lartisan parfumeur, en rad märkliga italienska märken jag aldrig sett, goutal i mängder och massa mer.

Stämningen blev toppen när min 1,5 åring ruttnade totalt, därefter min fru och 6 åring. Jag hittade en gammal diskad (?) Penhaligon’s (hammam bouquet). Min fru var svinsur och barnen likaså vilket gjorde att jag gick utan den :-(

Nu måste jag hitta på en ursäkt för att åka tillbaka till jordens tråkigaste stad, 45 min med bil från där vi bor för att köpa den. Alla tips mottages varmt!

Tillbaka
Topp