• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

/Hook & Leben

KS stora Parfymtråd

DD:
B15E37EF-E5F6-4B82-85A4-36CF66350A4E.jpeg

Någon som är duktig på att identifiera fakes? Köpte denna från Notino för ett tag sedan, men tycker prestandan känns fruktansvärt dålig. Hade ett sample av denna förra året, då varade doften på handen i 10+ timmar. Det var faktiskt en av anledningarna till att jag nu slog till.
Denna från Notino blir nästan en hundnära doft inom trettio minuter. Blir jag näsblind? Testat med ett spray samt med flera men får ändå samma resultat. Känns inte som att doften projicerar alls.

IMG_0040.jpeg

IMG_0042.jpeg

IMG_0039.jpeg

IMG_0038.jpeg

Har flytt ifrån kalla/mörka Sverige och tagit mig till Filippinerna.
Redan efter några timmar här så har jag redan lyckats lägga en parfymbeställning 🤭 Men då har man ju nåt roligt att se fram emot när man kommer tillbaka till kylan.
Vad det blev för nåt lägger jag upp sen väl hemma igen 😊
Nån som vet ifall Escentica kommer ha nåt bra BF erbjudande?
Suget på en till beställning är stort nämligen 😵‍💫

Har flytt ifrån kalla/mörka Sverige och tagit mig till Filippinerna.
Redan efter några timmar här så har jag redan lyckats lägga en parfymbeställning 🤭 Men då har man ju nåt roligt att se fram emot när man kommer tillbaka till kylan.
Vad det blev för nåt lägger jag upp sen väl hemma igen 😊
Nån som vet ifall Escentica kommer ha nåt bra BF erbjudande?
Suget på en till beställning är stort nämligen 😵‍💫

Bilagor

• IMG_5574.png
    IMG_5574.png
    92.9 KB · Visningar: 14
Höstens parfym-mässa. Var rätt många roliga hus på plats. (https://polarisolfactive.com/exhibitors). Bland dem: Lost tribe (jag köpte Hamptons), Elexir attar (försöker få till att köpa en night blooming jasmine pre-release), Hiram green, Sultan Pasha (måste ha Thebes). Men också massor som var superkul att testa.

Känns som mässorna blir bättre för varje gång!
IMG_0282.jpeg

IMG_0283.jpeg

IMG_0286.jpeg

Lost tribe hade faktiskt två jag gillade. Det är ett märke jag lessnat på pga oändliga releaser som inte var bra.

Men Hamptons och hans samarbete med nån annan va bägge riktigt kul!

Sen köpte jag en parfym från JMP - Retrospection. Haft den på radarn sen jag fick ett sample av @S.L

@Notorious Niklas : har en present till dig (Joyeux, Irisoir (grym, kan bli ett köp av den också), Thebes och hans amber.

image.jpg

Höstens parfym-mässa. Var rätt många roliga hus på plats. (https://polarisolfactive.com/exhibitors). Bland dem: Lost tribe (jag köpte Hamptons), Elexir attar (försöker få till att köpa en night blooming jasmine pre-release), Hiram green, Sultan Pasha (måste ha Thebes). Men också massor som var superkul att testa.

Känns som mässorna blir bättre för varje gång!
IMG_0282.jpeg

IMG_0283.jpeg

IMG_0286.jpeg

Lost tribe hade faktiskt två jag gillade. Det är ett märke jag lessnat på pga oändliga releaser som inte var bra.

Men Hamptons och hans samarbete med nån annan va bägge riktigt kul!

Sen köpte jag en parfym från JMP - Retrospection. Haft den på radarn sen jag fick ett sample av @S.L

@Notorious Niklas : har en present till dig (Joyeux, Irisoir (grym, kan bli ett köp av den också), Thebes och hans amber.

image.jpg
Jag älskar dig så fruktansvärt mycket!

Var Mathew på plats? Kul med Hamptons! Fanns nya Prince (v2) där att testa? V1 ska vara en jäkla höjdare!

Tillbaka
Topp