Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Har flytt ifrån kalla/mörka Sverige och tagit mig till Filippinerna.
Redan efter några timmar här så har jag redan lyckats lägga en parfymbeställningMen då har man ju nåt roligt att se fram emot när man kommer tillbaka till kylan.
Vad det blev för nåt lägger jag upp sen väl hemma igen
Nån som vet ifall Escentica kommer ha nåt bra BF erbjudande?
Suget på en till beställning är stort nämligen![]()
Sprayar ned i dekanten mha liten plast tratt.@S.L hur splittar du från HJ-flaskorna? Gigantiskt rör i atomizern som inte passar några munstycken till varken sprutor eller dylikt för min del![]()
![]()
Allvarliga brister i parfym upptäckta – kan ge livslång allergi | Sveriges Radio
Det finns allvarliga brister i parfym som säljs i Sverige som kan leda till livslånga allergier om man får en reaktion.www.sverigesradio.se
Misstänker dupes?
Jag älskar dig så fruktansvärt mycket!Höstens parfym-mässa. Var rätt många roliga hus på plats. (https://polarisolfactive.com/exhibitors). Bland dem: Lost tribe (jag köpte Hamptons), Elexir attar (försöker få till att köpa en night blooming jasmine pre-release), Hiram green, Sultan Pasha (måste ha Thebes). Men också massor som var superkul att testa.
Känns som mässorna blir bättre för varje gång!![]()
![]()
![]()
Lost tribe hade faktiskt två jag gillade. Det är ett märke jag lessnat på pga oändliga releaser som inte var bra.
Men Hamptons och hans samarbete med nån annan va bägge riktigt kul!
Sen köpte jag en parfym från JMP - Retrospection. Haft den på radarn sen jag fick ett sample av @S.L
@Notorious Niklas : har en present till dig (Joyeux, Irisoir (grym, kan bli ett köp av den också), Thebes och hans amber.
![]()