• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

KS's travhörna, din hästsko i klockträsket

Ticktack

Cartier
2-Faktor
Det har varit bra drag under jul och nyår dock svåra omgångar. Nya tankar och system är uppe varje omgång. Så vill fler joina så är det bara att gasa!
 
  • Like
Reactions: SdV

Uret24

Cartier
Mitt amatörsystem inför v75 idag :)
v75.jpg
 

Uret24

Cartier
Tjusigt.
Hur kom det sig att du valde just de 3 spikarna ?
Är ganska ny på att tippa på hästar. Jag valde bara spikar på de hästar som jag sett tävla tidigare och som presterat bra då :) får se hur långt det räcker, hoppas man vinner något ;) har visserligen fått 7 rätt en gång tidigare men då var utdelningen under 2000 spänn :(
 

Ticktack

Cartier
2-Faktor
Är ganska ny på att tippa på hästar. Jag valde bara spikar på de hästar som jag sett tävla tidigare och som presterat bra då :) får se hur långt det räcker, hoppas man vinner något ;) har visserligen fått 7 rätt en gång tidigare men då var utdelningen under 2000 spänn :(

Bra strategi, vi har samma hästar dock olika spikar, blir en spännande lördag ;-)
Skicka din mail via PM till mig så kan jag lägga in dig i vårt KS-system om du vill.
 

Ticktack

Cartier
2-Faktor
Medioker omgång igår, dock 6 av 7 rätt, trist då vår första spik hade ledningen runt om men blev omkörd sista 15m, en nagelbitare men efter det satt allt annat.
KS-systemet tar in nya aktiva medlemmar inför att laget troligtvis kommer flytta till ett ATG-ombud, mer info kommer när allt är klart.

Så om du söker lite spänning med chans till bra utdelning så haka på oss, info och inbjudan via PM.
 

Ticktack

Cartier
2-Faktor
Jag kommer gästspela hos Ica Maxi Visby under kommande vecka, förlänger ev beronde på intresse. Då mina system är unika dvs finns bara 25 andelar så kommer systemet öppnas på måndag och först till kvar gäller. Lägger störst fokus på mitt KS-system av de 3 jag gör / medverkar i så nu har ni chansen !
Mot nya Day-Dates, behöver en med grön tavla tror jag ;-) !!!
 

Ticktack

Cartier
2-Faktor
Ni som blivit inbjudan, tänk på att ni behöver registrera ett konto hos atg/tillsammans innan ni kan gå med i KS laget.
 

Ticktack

Cartier
2-Faktor
Mindre system startat inför onsdagens 22mkr jackpott, bara att rygga på detta då fokus kommer ligga på att hitta bra betalda spikar samt skrällar !
 

Ticktack

Cartier
2-Faktor
Whos Who som har kör tror jag kommer bränna allt sitt krut för att gå för ledning tidigt, så där tror och hoppas jag han kommer se sig ifrån körd av Global i 6:e avdelningen, de har nästan samma vinstprocent dvs ca 60% men Global har bättre kmtider, samt mer konstanta tider medans W W har spretat mkt senaste tiden.
Svaret kommer senare ikväll ;-)
 

Ticktack

Cartier
2-Faktor
Färdiga system inför helgens omgång ligger synliga, fokus på skrällar på det mindre och helgarderat på det större.
Inväntar de sista rapporterna, hör jag inget märkvärdigt eller ser ngt spektakulärt på värmningarna så är det system som ligger .
 
Topp