Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Tillsammans är nytt för mig. Var ser jag det stora systemet?Bägge systemen är snart slutsålda, finns fåtal kvar på det större.
43mkr i jackpott och troligtvis en trevlig resa.
Vi snubblade på spiken i onsdags, men nu tar vi det!
Absolut, precis vässat bägge systemen, återstår att se om det var flipp el flopp ;-)
Bägge är strax slutsålda så nu kör vi !
Absolut, både KS stora och lilla system är redo för nya utmaningar. Mot guldet !
Finns det plats kvar i laget?Både ja och nej, just nu är mitt sikte inställt på den nya gmt 2 pepsin ( redan bokad ) men skulle vara trevligt om en vinst bekostar den.
Vi har varit ytterst nära de större summorna men snavat på mållinjen, eller i det specifika fallet upploppet med 1,5m.
Nu vankas 4 raka omgångar till påsken när vi är laddade att ta tillbaka det vi lånat ut, men fruktansvärd ränta ;-)
Nytt är väl att samtliga KS-system nu mera köps och finns hos ett samlat ATG-ombud via denna länk: https://tillsammans.atg.se/lagsida/22127
Grattis!Grattis alla 42 andelsköpare som idag delade på 130kkr, även andra dagen på raken KLOCKSNACK satte en 7:a, dvs 2 sjuor på mindre än 24h och totalt 8 st 7or under 2018. Mot nya erövringar mina herrar !
PmVem hugger sista andelen ?