• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

/Hook & Leben

KS's travhörna, din hästsko i klockträsket

Bägge systemen är snart slutsålda, finns fåtal kvar på det större.
43mkr i jackpott och troligtvis en trevlig resa.
Vi snubblade på spiken i onsdags, men nu tar vi det!

@16610 Tack så mkt, nu har vi ett digert trackrecord och det är bara en tidsfråga innan de större vinsterna faller in igen, senaste var i somras, vi hade bra täckning och det skilde ett huvud mellan de två skrällarna som troligtvis hade puffat upp utdelningen runt 3-400kkr men sånt är travet, trägen vinner och vi tickar på mot nya erövringar!

Absolut, precis vässat bägge systemen, återstår att se om det var flipp el flopp ;-)
Bägge är strax slutsålda så nu kör vi !

Då är en enbart 9 andelar kvar på KS stora system ( 275kr ) inför helgens jackpottomgång om ca 53mkr, systemet är unikt och lämnas bara in en gång, fäller de största favoriterna så vi går för skrällar !
Alla rätt för 2v sedan med en nos från ca 650kkr inspelat, favoriten gick om på mållinjen tyvärr.

Både ja och nej, just nu är mitt sikte inställt på den nya gmt 2 pepsin ( redan bokad ) men skulle vara trevligt om en vinst bekostar den.
Vi har varit ytterst nära de större summorna men snavat på mållinjen, eller i det specifika fallet upploppet med 1,5m.
Nu vankas 4 raka omgångar till påsken när vi är laddade att ta tillbaka det vi lånat ut, men fruktansvärd ränta ;-)

Nytt är väl att samtliga KS-system nu mera köps och finns hos ett samlat ATG-ombud via denna länk: https://tillsammans.atg.se/lagsida/22127

Grattis alla 42 andelsköpare som idag delade på 130kkr, även andra dagen på raken KLOCKSNACK satte en 7:a, dvs 2 sjuor på mindre än 24h och totalt 8 st 7or under 2018. Mot nya erövringar mina herrar !

Både ja och nej, just nu är mitt sikte inställt på den nya gmt 2 pepsin ( redan bokad ) men skulle vara trevligt om en vinst bekostar den.
Vi har varit ytterst nära de större summorna men snavat på mållinjen, eller i det specifika fallet upploppet med 1,5m.
Nu vankas 4 raka omgångar till påsken när vi är laddade att ta tillbaka det vi lånat ut, men fruktansvärd ränta ;-)

Nytt är väl att samtliga KS-system nu mera köps och finns hos ett samlat ATG-ombud via denna länk: https://tillsammans.atg.se/lagsida/22127
Finns det plats kvar i laget?

Som många av er trogna KS-andelsköpare vet så har vi rullat in ett par 7or detta år och nu har jag gjort ett nytt rankingsystem för v75, samma som gav 7rätt förra helgen.
Med detta sagt så är det under denna helg sista chansen på KLOCkSNACK för v75 innan en sommarpaus, då jag kommer lägga allt fokus på att på att upprepa förra sommarens vinster ( 1,3mkr ) på 4 veckor!
Sen får ni även hör höra det först:
KS-systemet för v86 kommer startas som ett UNIKT 10andels system samt ett skräll på 75kr.
Välkomna !!!!!
IMG_20170915_070843.jpg

Finns 6 andelar kvar på ett unikt system till dagens v75 idag, 2h kvar!
Skicka PM om du vill vara med.
Mina KS-system har i år tagit 10 7or på v75 samt full pott på v4, v65 och v64.
Ses i klockträsket med smak för trav !

Tillbaka
Topp