Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Tennisarm, runkat för mycket ?![]()
Chefen behöver hjälp !
Kan du skära upp min mat ?
Parkbänksalkisarna kör skumpa
![]()
Tennisarm, runkat för mycket ?
Sent from my iPhone using Tapatalk 2
Du är uppenbarligen inte läskunnig?
In your dreams Pedro. .
![]()
Min födelsedagspresent till spenceOch någon har plockat med en Veuve price 1990? Det går bra, firar vi Spenc nya inköp?
Vi kör några flaskor till
![]()
Var man är sin egen lyckas smed. Styr upp en!Fy fan va gött det ser ut!Hoppas på att det blir någon GTG på måndag eller tisdag när jag är i Hufvudstaden.
Var man är sin egen lyckas smed. Styr upp en!
Till gtg grabbarna: kör hårt!
In your dreams Pedro. .
![]()
Är det ngn skillnad i färgen på urtavlan eller är det en synvilla?Ah, the magic twins!
Är det ngn skillnad i färgen på urtavlan eller är det en synvilla?
Har för mig att jag läst att josefs även den skimrar i brunt i vissa belysningsförhållanden!?Förmodar att tavlan är brunaktig på spencers medan den är grå/svart på Josefs
Har för mig att jag läst att josefs även den skimrar i brunt i vissa belysningsförhållanden!?