Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Kom då!
JaÄr ni kvar?
Vi kör några flaskor till
![]()
Jag ser bestämt att Herr ministern fått en liten fläck på skjortan! har han saglat för skönheten som trancherar så fint?![]()
Chefen behöver hjälp !
Kan du skära upp min mat ?
Herr ministern får alltid fläck på skjortan när han är på lokalJag ser bestämt att Herr ministern fått en liten fläck på skjortan! har han saglat för skönheten som trancherar så fint?![]()
Ni skulle kört G-shocks istället. Om ni valt de största modellerna så hade garanterat fler lagt märke till er.En av klockorna strök med, finns ej längre![]()
Ni skulle kört G-shocks istället. Om ni valt de största modellerna så hade garanterat fler lagt märke till er.
SGS3 via Tapatalk.
Dom garanterar i alla fall ett fall på fem meter. Själv så tror jag på tioTror ändå inte den skulle klarat en hård sulning i marken
Dom garanterar i alla fall ett fall på fem meter. Själv så tror jag på tio![]()
SGS3 via Tapatalk.
En G-shock klarar ledigt en inte allt för tung truck, typ en femtonnare.Detta var inget fall![]()
Vem sulade vad i marken?Tror ändå inte den skulle klarat en hård sulning i marken
Huga! Var det en Patek? Att se inälvorna på en sån utspridda!Inälvorna syntes![]()
En av klockorna strök med, finns ej längre![]()
Tror ändå inte den skulle klarat en hård sulning i marken
Jag ser bestämt att Herr ministern fått en liten fläck på skjortan! har han saglat för skönheten som trancherar så fint?![]()