Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
I synnerhet när personerna ses frekvent i andra lifestyletrådar om saker som intresserar dem!Varför känner man ett behov att gå in och gnälla i lifestyle trådar om man bara vill läsa om klockor?
Äter de personerna allt som finns på ett julbord för att sedan gnälla på det som inte passar?
Tycker det är kanon som det är just nu.
"Vi"', alltså medlemmarna som är forumet, verkar ju iaf vilja ha det kvar! Även om inte alla kan gå igång på alla ämnen.Jag tror inte "vi" är i en ställning att förbjuda något alls vad KS beträffar.
Det är klart att begreppet "lifestyle" betyder olika saker för olika personer, men diskussion om en eltandborste är för mig bortom alla rimliga gränser. (Med undantag om den handlar om samling av vintageapparater, såklart.)
-Jag har aldrig varit aktiv medlem på något annat forum i hela mitt liv.
-Jag fyller 40 i år.
-Jag tänker INTE lära mig ett nytt forum nu.
-Lifestyle stannar, och ska på sikt utvidgas så att jämförelsen KS=TheMatrix inte haltar nämnvärt! Tänk ett virtuellt spa, fredagshäng i live-tråden (@daviden?), Ebays prylutbud, @Af Sjodahl live med Helmet Cam på Baselmässan, Bossar att klå för att komma åt Köp o Sälj, cook-alongs på söndagar och gratis psykologråd åt alla flippare... Känns lockande, eller hur?
Även om jag är relativt ny på forumet så är Lifestyle ett ställe jag gärna går in på. Kul och se vad andra tar sig till med i livet. Allt från jakt till mello .