Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Det är det väl. Tillgången är det inget fel på.Är det bara prisutveckling/väntelista som sabbar för er som vill äga stålrolex?
Ja, det finns väl nån gräns för vad som känns rimligt, gör det inte det?Är det bara prisutveckling/väntelista som sabbar för er som vill äga stålrolex?
För mig är det så. Vill gärna ha en ny Daytona men priserna är absurda. Samma sak med ”instegs”-modeller från PP och AP.Är det bara prisutveckling/väntelista som sabbar för er som vill äga stålrolex?
Håller med.
Jag tycker mycket har blivit dyrt nu vilket inte alls känns lika roligt!
Edit: dvs jag lägger mindre
Ja aquaracer är fortfarande okej! Po har stuckit iväg liteAquaracer och po kostar väl typ lika mktm fortfarande?![]()
Det är väl kanske en Rolex/Patek/AP fråga, men även många insomnade märken på vintagesidan har dragit iväg massvis. Jag tänker på Minerva, Lemania, Universal Geneve.För mig är det så. Vill gärna ha en ny Daytona men priserna är absurda. Samma sak med ”instegs”-modeller från PP och AP.