• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Länktips Vintagebutiker online

Någon som har koll på var man kan vända sig som har ett bra sortiment med diverse reservdelar till äldre vintage Rolex? Pålitlig som inte säljer oärliga delar som visar sig inte vara original.
 

Klasvegas

Omega
I Helsingfors finns den kunnige och pålitlige Vesa på www.Longitudi.fi
Talar tyvärr inte svenska, men engelska ok. Det mesta av utbudet verkar numera finnas på hemsidan.

I Finlands djupa skogar där (får man ) ja där finns www.kellotori.fi.
Samma Ville som jag nämnde innan. Mycket duktig och pålitlig.

Efter dom där tipsen känns det som att det är hög tid att anmäla sig för en kvällskurs i finska! Har du handlat av båda?
 

Uffe62

Breitling
Efter dom där tipsen känns det som att det är hög tid att anmäla sig för en kvällskurs i finska! Har du handlat av båda?
JA, jag har handlat och låtit mina ur servas hos båda. Går till godo för bägge. Kellotori har servat dussinet ur för mig. Han är rätt förmånlig också. Kör på bara.
 

Jonnny

Omega
Kunglig tråd! Jag tycker Kaplans har mycket skräp (butiken), men ibland kan det dyka upp guldkorn. Annars håller jag koll på kronofogden och Pantbanken..
 
Topp