• Välkommen till Klocksnack, Gäst!

    På förekommen anledning vill vi påminna alla medlemmar om att ta en extra titt på reglerna för de olika forumdelarna.
    T.ex. kan du inte skapa en sälj/köpes-annons det första du gör. Det är gratis att annonsera hos oss, men vi tänker att det är trevligt om man bidragit lite till forumet innan.

    Vi hoppas att du kommer trivas på Klocksnack

    /Ledningen
  • Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Avslutad Laco Dortmund 45mm

MickeJ

Panerai
Pris
5500
Returpolicy
Inom 24h från mottagandet och efter överenskommelse, endast om klockan inte överensstämmer med beskrivningen.
Bilder Skickat
  1. Ja
SÅLD!


Till salu en Laco Dortmund 45mm med blästrad boett i stål, från 2017. Referensnummer 861751.
Klockan mäter 45mm och har 22mm bredd mellan bandhornen. Manuellt Laco-modifierat ETA 2801.2 verk och safirglas.

Tillverkarens produktinfo:
https://www.laco.de/de/uhren/fliegeruhr-original/fliegeruhr-dortmund-45mm-handaufzug

Fakta och historik:
  • Skick enligt bilder, mycket bra skick med små spår av användning
  • Använd i rotation med andra klockor
  • Köpt 2017-06-26 från Laco i Tyskland av första ägaren. Jag köpte den i november 2017
  • Gångreserv uppmätt till 50+ timmar
  • Allt fungerar som det ska
  • Håller tiden bra
  • Jag tror att originalbandet är oanvänt, det ser ut att vara helt i nyskick.
  • Inner- och ytterbox, manual och garantikort stämplat av Laco. Ytterboxen är sliten och har tejpmärken
  • Bilderna tagna i ljusbox med starkt ljus. De är inte tänkta att vara “snygga” utan syftar till att visa skicket. Inspirationsbilder hämtas bäst på nätet.
    XTwwslWe1jLdStmBQ8R0xq729Y7BnCP9_Nufdgq6YJid-eyB9fV8Bjk8a8vGRwqKNqQaSPAL8yY3eDYtmb_Md0Ves10XcjdlFFwSi-3srPiTwtlHqvmGjJTigThM3roR77lu65tB

Mina referenser finns här: https://klocksnack.se/threads/mickej-mjleather.18904/
Kontakt, frågor eller funderingar via PM.

Försäljningsvillkor

Pris: 5500 inklusive frakt som rekommenderat brev (jag packar väl). Betalning via Swish.
Leverans: Skickas som rekommenderat brev, kostnaden för detta ingår i priset
Retur: Inom 24h från mottagandet och efter överenskommelse, endast om klockan inte överensstämmer med beskrivningen.
laco1.jpg
laco2.jpg
laco3.jpg
laco4.jpg
laco5.jpg
laco6.jpg
laco7.jpg
laco8.jpg
 
Senast ändrad:
Topp