Helt sant. Ja vi får se. Om vi snackar 4x retail så tror jag det finns annat jag skulle väljaJo men Journe är ju oerhört hypeade och gemene man har nog ingen aning om att en CB säljs för 4x sitt ursprungliga retail.
![Winking face :wink: 😉](https://cdn.jsdelivr.net/joypixels/assets/8.0/png/unicode/64/1f609.png)
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Helt sant. Ja vi får se. Om vi snackar 4x retail så tror jag det finns annat jag skulle väljaJo men Journe är ju oerhört hypeade och gemene man har nog ingen aning om att en CB säljs för 4x sitt ursprungliga retail.
Stämmer, Bosse och rob tappar ju PP också iom boutique som öppnarKanske tagits upp här tidigare, sorry i så fall, men det verkar som att Nymans tyvärr blivit av med sin AD-status för Lange. Närmaste AD nu blir väl Köpenhamn.
Nu vet du inte vad du talar om.Stämmer, Bosse och rob tappar ju PP också iom boutique som öppnar
Gör de välNu vet du inte vad du talar om.
Det märker niGör de väl![]()
Ja du har rätt i sak. Vad jag förstått vill de ha 100% upfront om du beställer en modell som inte finns tillgänglig och dessutom tillämpar de en prisökning som saknar motstycke. MEN man skulle också kunna argumentera för att det är på tiden att de kommer ikapp konkurrensen. Diskutera i små grupperALS lager flotte klokker, men når de nå skal følge samme "formel" som mange andre om å gjøre sine egen modeller så vanskelig å kjøpe - så gidder man jo ikke bry seg om ALS når de ikke bryr seg om kundene. Dette gjelder mange andre merker også - men blir kanskje ekstra synlig med ALS som har tatt kraftige grep for å gjøre seg "eksklusive" (i.e. nesten utilgjengelige). Synd.
Underbar minimalism från Lange. Jag älskar det.Får väl dra mitt strå då. Från när jag testade högerstyrt
![]()
Ja du har rätt i sak. Vad jag förstått vill de ha 100% upfront om du beställer en modell som inte finns tillgänglig och dessutom tillämpar de en prisökning som saknar motstycke. MEN man skulle också kunna argumentera för att det är på tiden att de kommer ikapp konkurrensen. Diskutera i små grupper![]()
Instämmer! Fantastisk!Underbar minimalism från Lange. Jag älskar det.
Instämmer! Fantastisk!
Otroligt fin! Vad var det som gjorde att du gjorde dig av med den?Då kör vi en till bild bara för sakens skull. Klockan har däremot fått varandra vidare
![]()
Behovet av ett nytt värmesystemOtroligt fin! Vad var det som gjorde att du gjorde dig av med den?
Tillbaka från service. Den hade en hel del dings och små nagg som nu är spårlöst försvunna
![]()
YesFörmedlade Nymans servicen?
Otroligt bra!!!Tillbaka från service. Den hade en hel del dings och små nagg som nu är spårlöst försvunna
![]()