• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

/Hook & Leben

Ledarnas klockor

En f.d. ledare, Maduro. Har kört betydligt dyrare och exklusivare i sina dar, men nu är det något mer ”affordable” som gäller! 😅 G-Shock GD-100-1B!

IMG_2595.webp

Brukade inte han köra Tissot för det mesta?
Aldrig sett, men säkert inte omöjligt. Men hade lite annat också, från artikeln:

”Prior to his capture in January, Maduro’s collection told a very different story: a Citizen Eco-Drive for public appearances, a $40k Hublot gifted by Diego Maradona, an $85k Hublot Platinum Tourbillon, a $30k Chopard, and what appears to be a bespoke Bovet potentially worth hundreds of thousands of dollars.”

Någon som har koll på vad partiledarna i Sverige kör?

Uffe vet jag har en Certina DS-1 med grön urtavla. Tidigare har Ebba Busch kört en Cartier Panthere, såg dock ut som att hon i TV4s utfrågning senast hade typ en mockberg.

Någon som har koll på de övriga?

Någon som har koll på vad partiledarna i Sverige kör?

Uffe vet jag har en Certina DS-1 med grön urtavla. Tidigare har Ebba Busch kört en Cartier Panthere, såg dock ut som att hon i TV4s utfrågning senast hade typ en mockberg.

Någon som har koll på de övriga?
Lite gammalt men Stefan Löfven bär Longines. Det var mindre liv när det spekulerades om att han skulle bära Patek Philippe men det visades sig vara en klocka som kostade 500 kronor på webbshop.

Lite gammalt men Stefan Löfven bär Longines. Det var mindre liv när det spekulerades om att han skulle bära Patek Philippe men det visades sig vara en klocka som kostade 500 kronor på webbshop.
Det minns jag 🤣 han hade fått klockan från något fackförbund. Vet att Reinfeldt bar en Longines Evidenza som han fått från aktiespararna.

Elisabeth Thand verkar också bära en klocka jag inte kan identifiera. Nooshi, MP språkrören, Simona och Magdalena har jag inte koll på.

Det minns jag 🤣 han hade fått klockan från något fackförbund. Vet att Reinfeldt bar en Longines Evidenza som han fått från aktiespararna.

Elisabeth Thand verkar också bära en klocka jag inte kan identifiera. Nooshi, MP språkrören, Simona och Magdalena har jag inte koll på.
Anna-Karin Hatt, förra C-ledaren, bär HC. Såg henne ofta i den, så det är nog hennes daily.

1000036956.webp
1000036957.webp

Tillbaka
Topp