Vem vare, vem vare som f*cking sålde??Ser ut som Sjöö Sandström KS LE
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Vem vare, vem vare som f*cking sålde??Ser ut som Sjöö Sandström KS LE
Turban TudorVad har denna taliban runt handleden?
Det var det han gjorde för en arbetaroutfit.Sossarnas statsminister kandidat, god för långt över 100 miljoner norska kronor, har en Swatch ONCE AGAIN (GB743).
Fin klocka. Det var väl det som var fint i den historien.Mitt bidrag: korrupta rumänska politiker rivaliserar med oljesheikerna. Roger Dubuis i guld
Skulle säga att det är samma Certina som han haft i flera år.Igår på partiledardebatten verkade Kristensson ha en Nomos Ahoi Signalblau på mesh, kolla TV4 play
Det ser så ut, uppskattningsvis tillverkad 2000-2010 men exakta året kanske någon annan som vet. Hårding, Johan for President!Visst är det en Breitling Chronomat som Johan Pehrson bär?
"Jag har varit för NATO sedan den här dörrvaktsklockan var modern"Visst är det en Breitling Chronomat som Johan Pehrson bär?
Chronomat Evolution Blackbird.Visst är det en Breitling Chronomat som Johan Pehrson bär?
Liggandes på en Margerita?Samma klocka som en av de jag har.
Chronomat Evolution Blackbird.