• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Limeee

Cosmo

Audemars
2-Faktor
Köpte en klocka av Mr Limeee och allt var precis enligt beskrivning samt bra paketerat med snabb leverans.
Trevlig korrespondens utöver det och en gg i min bok :)
 
S

stewart

Guest
Köpt en klocka av @Limeee.mycket trevligt,och en klocka i finare skick än förväntat,blir säkert ytterligare affärer,helt klart en GG i min bok
 

-RI-

Patek
2-Faktor
Gjort ett flertal affärer tidigare. Nu blev det ett byte på distans, lika smidigt och trevligt som alltid. GG!
 

kungmikael

KS Explorers Club
2-Faktor
Sålt tillbaka en klocka som jag hade ungefär ett år, hur enkel och smidig affär som helst (precis som förra gången). Har bara gott att säga om @Limeee, en riktig goodguy i dess rätta bemärkelse!
 

StarMan

KS Explorers Club
2-Faktor
Nu har även jag gjort affär med @Limeee och kan stämma in i kören som hyllar honom som 100% Good Guy! Köpte en länk på distans och allt funkade jättebra!
 

Tuktuk

Patek
2-Faktor
Köpt en übercool Omega av @Limeee och en alltigenom perfekt och trevlig affär, kan nog bli fler såna 😁. Klart good Guy, funkar korrekt, trevligt och smärtfritt 👍
 
Topp