• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Limeee

Limeee

Patek
Friends Of KS
2-Faktor
Hej!
Om ni har gjort någon affär med mig får ni gärna lämna era synpunkter här:)
 
Senast ändrad:

Gripen

Omega
Hade nöjet att byta Tag Heuer /Sjöö Sandström med Limeee. Mycket trevlig och allt fungerade fint. Definitivt Goodguy! :)
 

Goose

Cartier
Friends Of KS
2-Faktor
Köpt klocka i 10k-klassen av @Limeee . Trevlig och rapp kommunikation. Mycket väl förpackat. Klocka enligt beskrivning. Klart Good Guy.
 

Tuktuk

Patek
2-Faktor
Köpt en klocka i 10t klassen av mycket sympatiske @Limeee. Allt korrekt från början till slut, i min bok en good guy:). Gör gärna affär med Limee igen.
 

Johnel

Omega
Köpte en Omega av Limeee på distans, bra och tydlig kommunikation och snabb leverans. Gör gärna fler affärer :)
 

Flipparn

Cartier
2-Faktor
Sålde en Sjöö Sandström på distans. Betalningen kom otroligt snabbt och kommunikationen var topp. Gärna fler affärer!
 

CeDDan

Omega
2-Faktor
Köpt en dykare av @Limeee på distans. Skick i enlighet med beskrivning. rak och trevlig kommunikation genom hela affären. 100% GG. Gör gärna fler affärer med han.
 

Dedj

Omega
2-Faktor
Sålt en Sjöö Sandström på distans. Inga konstigheter och pengarna fanns på kontot omgående. 100% GG, gör gärna fler affärer i framtiden :)
 

Ola G

Cartier
Limeee köpte en Sjöö Sandström av mig i en smidig och enkelt affär - good Guy i min bok
Med vänlig hälsning,
Ola G
 

skyseeker

Rolex
Gjort en bytesaffär med @Limeee.
Snabb, saklig och trevlig kommunikation. Dessutom riktigt bra paketerad och snabbt skickat.
GG enligt konstens alla regler i min bok :)
 

Martin Samuelsson

Omega
Pledge Member
2-Faktor
Köpte min första Omega av @Limeee på distans. Mycket trevlig, seriös och hjälpsam under hela processen. Kul att snacka klockor, köp och sälj etc med en annan entusiast. Smidig affär, välpaketerat vid leverans och mycket fin klocka i utmärkt skick. 100% GG!
 

Troje

Omega
Otroligt servicevänlig, snabb kommunikation och frakt. Köpte en vintage Tudor Day Date Jumbo av herrn. Limeee skickade även med ett extra läderarmband i samband med affären. 100% GG, rekommenderas starkt!
 
Topp