• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

/Hook & Leben

Linde Werdelin, åsikter?

Jag fattar att de inte är allas kopp te men jag gillar verkligen deras oktopus moonphase tattoo...

image.jpg

Breaking news! En av delägarna kliver av.
7E3ABAF8-2557-4248-A451-E27241BCF3D5.jpeg
Ska bli spännande att se hur LW som bolag hanterar detta. Morten har legat bakom varenda design/klocka och det kändes lägligt att släppa en ny serie nu. Troligtvis blir det inget mer än spido, okto & 3-timern på ett tag, om än jag hoppas ha fel i detta.
I övrigt ser jag fram emot att min Okto moon tatt stiger i värde likt en PN Daytona :D:rolleyes:

Är inte det rätt bra pris? Edit: just ja, tillkommer provision
Din gamla @Peltzer ? :)
Tycker det är ett fair pris, provision medräknat. Det är inte min gamla, den försvann i en bytesaffär utanför rikets gränser=) Har dock för mig att den du länkar var med i en tidigare Kaplan auktion och klubbades på begärt pris. Kanske blev kalla fötter då.

Inte för att jag har råd (tyvärr), men detta känns väll som något som borde sålts? För 30k får väll inte mer design och ”lyxsport”?

https://klocksnack.se/threads/linde-werdelin-29-500kr.112073/

:cool:
Enig

Tycker det är ett fair pris, provision medräknat. Det är inte min gamla, den försvann i en bytesaffär utanför rikets gränser=) Har dock för mig att den du länkar var med i en tidigare Kaplan auktion och klubbades på begärt pris. Kanske blev kalla fötter då.

Enig
Alright! Tänkte att dem inte är så vanliga så risken att det var din förra var rätt stor :)

Tror LW är lite svårsålt, kräver nog sin köpare..

Personligen tycker jag dem är stentuffa, men jag har nog för klena handleder för att bära upp en

Bara att instämma. Det är något speciellt när man till slut finner något man letat och suktat efter i många år.
I mitt mest extrema fall var det 17 år, objektet ifråga var en Cd skiva :)

Edit: Nej tooook, en LP skiva tog det mig över 30 år att jaga rätt på vill jag minnas.
Vilken var cd-skivan och vilken var LP:n? :p

Tillbaka
Topp