Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Jag gillar dom skarptär på en kontinuerlig jakt på en linde werdelin three timer green dial... Men intr lättaste pjäsen att hitta då dom endast gjorde 22st
Nice!Det tog ju bara strax över 6 år att hitta en... nr 06/22!
![]()
Är det Rosé med grön tavla? Svårt att avgöra på min lur..Det tog ju bara strax över 6 år att hitta en... nr 06/22!
![]()
Är det Rosé med grön tavla? Svårt att avgöra på min lur..
Bra köp vilket fall som helst!![]()
Ska bli spännande att se hur LW som bolag hanterar detta. Morten har legat bakom varenda design/klocka och det kändes lägligt att släppa en ny serie nu. Troligtvis blir det inget mer än spido, okto & 3-timern på ett tag, om än jag hoppas ha fel i detta.Breaking news! En av delägarna kliver av.
![]()
Tycker det är ett fair pris, provision medräknat. Det är inte min gamla, den försvann i en bytesaffär utanför rikets gränser=) Har dock för mig att den du länkar var med i en tidigare Kaplan auktion och klubbades på begärt pris. Kanske blev kalla fötter då.
EnigInte för att jag har råd (tyvärr), men detta känns väll som något som borde sålts? För 30k får väll inte mer design och ”lyxsport”?
https://klocksnack.se/threads/linde-werdelin-29-500kr.112073/
![]()
Alright! Tänkte att dem inte är så vanliga så risken att det var din förra var rätt storTycker det är ett fair pris, provision medräknat. Det är inte min gamla, den försvann i en bytesaffär utanför rikets gränser=) Har dock för mig att den du länkar var med i en tidigare Kaplan auktion och klubbades på begärt pris. Kanske blev kalla fötter då.
Enig
Grattis, bra tålamod!Det tog ju bara strax över 6 år att hitta en... nr 06/22!
![]()
Bara att instämma. Det är något speciellt när man till slut finner något man letat och suktat efter i många år.Grattis, bra tålamod!![]()
Vilken var cd-skivan och vilken var LP:n?Bara att instämma. Det är något speciellt när man till slut finner något man letat och suktat efter i många år.
I mitt mest extrema fall var det 17 år, objektet ifråga var en Cd skiva
Edit: Nej tooook, en LP skiva tog det mig över 30 år att jaga rätt på vill jag minnas.
Vilken var cd-skivan och vilken var LP:n?![]()
Kul! Grattis till dig ocksåCd: Elektric Music "Esperanto" från 1992
![]()
Lp: Kraftwerk "Exceller 8" från 1975
![]()