Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Måste få fråga om du efterbehandlat de senaste bilderna. Om inte, vad har du för kamera..?
3712 är mycket ballare.
Enligt mig är 5711/5726/5980 snyggare, 3/5712 känns lite för plottlig och asymmetrisk i tavlan för min smak.
3711/3700 är också jävligt feta, men tyvärr väldigt dyra.
3712 är mycket ballare.
Enligt mig är 5711/5726/5980 snyggare, 3/5712 känns lite för plottlig och asymmetrisk i tavlan för min smak.
Smaken är ju som baken.
Jag valde ju 5712 över samtliga av de ref du nämner.
Och jag som inte är insatt i detaljerna var tvungen att google lite... Visst är internet en fantastisk källa till information?
http://patek.watchprosite.com/show-...k-philippe-differences-between-3712-and-5712/
![]()
3712 är mycket ballare.
Grattis till köpet!
Förstår att du är nöjd. Men, känns det inte konstigt köpa en klocka med den prislappen som man inte kan hoppa i vattnet med? Som jag förstår det kan man inte det.
Jag skulle ha svårt att svälja det. Och skulle säkert glömma bort det och hoppa i i alla fall.
En undran, bara.
Tack!
Den är ju vattenskyddad till 6ATM, så visst skulle man kunna bada med den. Vet det finns flera med denna modell som har den med i poolen.
Jag siktar nu på en 5167/1a, den klarar 12ATM, det skall bli min badklocka när jag fått tag i den.
Det kanske bara är jag, men jag mig veterligen aldrig badat med en klocka på armen så för mig sitter det i ryggraden att alltid ta av den. Men det är ju klart att vetskapen om att jag kan bada med en klocka om jag vill är ju betryggande.Grattis till köpet!
Förstår att du är nöjd. Men, känns det inte konstigt köpa en klocka med den prislappen som man inte kan hoppa i vattnet med? Som jag förstår det kan man inte det.
Jag skulle ha svårt att svälja det. Och skulle säkert glömma bort det och hoppa i i alla fall.
En undran, bara.
Smaken är ju som baken.
Jag valde ju 5712 över samtliga av de ref du nämner.