Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Samma på den här fronten! Suckade djupt varje gång jag ville in på Patek, Panerai, VC och diverse ADs som Emperor och Prince. Undrar varförÄlskar HK, sugen att åka tillbaka dit snart. Tjejen var inte lika imponerad att det fanns klockbutiker i varje korsning![]()
Grejen är att just kulturmässigt i Hong Kong att ska man inte köpa så ska man inte hålla på och pilla och ställa en massa onödiga frågor. I vanliga fall hade jag frågat en massa men nu blev det mest fönster- och glasmontershopping.Trevligt, gillar HK skarpt!
Om du har tid och möjlighet vore det intressant med lite prisuppgifter på de vanliga modellerna hos AD.
När jag var där i september så var priserna på några vanliga modeller av Tudor samma som hemma eller till och med lite över. Vet inte om det bara är för att Hong Kong dollarn blivit dyrare eller om Tudor var ett dåligt val att jämföra. Men de två modeller jag tittade på låg på cirka samma listpris som AD här hemma sedan vet jag inte hur mycket det går att pruta.Trevligt, gillar HK skarpt!
Om du har tid och möjlighet vore det intressant med lite prisuppgifter på de vanliga modellerna hos AD.