Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Det blev en ny klocka i alla fall.
Jag la en order. Du är sådant man gör på en riktig GTG! Men, idag funderar jag på att ändra mig. Den klockan vi inte fick fota, den kunde man få ex nummer ett (001) av. Och det är ju coolt. Klockan i sig skulle kanske passa in i min samling, har ju bara dykare annars.Du får nog utveckla det där.
Vad har jag missat?
Jag la en order. Du är sådant man gör på en riktig GTG! Men, idag funderar jag på att ändra mig. Den klockan vi inte fick fota, den kunde man få ex nummer ett (001) av. Och det är ju coolt. Klockan i sig skulle kanske passa in i min samling, har ju bara dykare annars.
Jag la en order. Du är sådant man gör på en riktig GTG! Men, idag funderar jag på att ändra mig. Den klockan vi inte fick fota, den kunde man få ex nummer ett (001) av. Och det är ju coolt. Klockan i sig skulle kanske passa in i min samling, har ju bara dykare annars.
Va?! Va det gratis! Då kunde de tagit hela min låda... Jag skulle egentligen velat se ett trycktest. Och för den delen se mina urverk. Då jag går igång på dykare har de väldigt sällan glas på baksidan.Grym kväll! Tack alla! Lite tung i huvudet idag men det var det värt..
Icke att förglömma fick vi förutom mat, dryck, rundtur och exklusiva visningar även möjlighet att lämna in våra ur för ruckning och trycktest.
Vad dom skulle ha för det?
Nada! Kom hit på onsdag så är det klart!
Fantastiskt..
Ja och så fick vi ju en påse med Dumlekola också..
Tack igen!
Någon från igår som minns vad denna låg på exakt?
Inne och dreglar på iwc's hemsida nu
![]()
Tror 44? Kan kolla om du vill. Ger mig av in mot stadens centrum om en stund när värktabletterna börjat fungera.
44mm eller 44 000:-? Det sistnämnda jag var intresserad av, har du möjlighet att fråga dem sedan så gör gärna det
Tack för igår!
Den var så snygg!Någon från igår som minns vad denna låg på exakt?
Inne och dreglar på iwc's hemsida nu
![]()
Den var så snygg!
Någon från igår som minns vad denna låg på exakt?
Inne och dreglar på iwc's hemsida nu![]()