• Välkommen till Klocksnack, Gäst!

    På förekommen anledning vill vi påminna alla medlemmar om att ta en extra titt på reglerna för de olika forumdelarna.
    T.ex. kan du inte skapa en sälj/köpes-annons det första du gör. Det är gratis att annonsera hos oss, men vi tänker att det är trevligt om man bidragit lite till forumet innan.

    Vi hoppas att du kommer trivas på Klocksnack

    /Ledningen
  • Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Avslutad Locman Stealth Total Blue

FreakyLeo

Patek
2-Faktor
Pris
1200sek
Returpolicy
Ja, inom 48 med frakt ToR på köparens bekostnad.
Bilder Skickat
  1. Ja
Hej :D

Säljer en Locman Stealth Total Blue som jag köpte ny 2016 för att min bättre hälft tyckte att den var sååååå snygg... vilket den är, dock alldeles för stor för mig så den har mest legat i klockskåpet.

Modellen är en specialare som är i princip omöjlig att få tag på och som är helt blå (boett, band, glasring, tavla).

Skicket är mycket gott då den knappt är använd och bandet är i ännu bättre skick då jag bar den på two-piece nato istället. Det är en stor klocka, men den är ganska slimmad och har väldigt korta luggar sett till diametern. Luggarna är också rejält lutade neråt för att sitta bra. Originalbandet är en riktig höjdare och är riktigt mjukt och skönt. Själva klockan är tillverkad i titan, så den är ruggigt lätt på armen.

Klockan kommer fullset, fungerar bra, den är oservad.

Frakt skicka lätt ingår, tar inget ansvar för postens hantering, önskas rek +100kr

Specifikationer:
Referens: 201
Diameter ex krona: 46mm
Tjocklek: 9mm
Bandbredd: 24mm
Urverk: Miyota GM10 Kvarts
WR: 5atm (ej tryckt)
Boettmaterial: Titan

Betalning med Swish.

Referenstråd: https://klocksnack.se/threads/freakyleo.85536/

Tack KS för annonsplats :)

R1060811.JPG
R1060812.JPG
R1060813.JPG
R1060814.JPG
R1060815.JPG
R1060816.JPG
R1060817.JPG
 
Topp